Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod Afton!
You need to log in to create posts and topics.

Är inte jakten en del av ... eh.. nåt.! 🙂

Radion rullar på. Huvudvärken ger mig nästan tårar i ögonen dock! 😛 Men det är det värt.. haha.. 😛 sjukt.

GOD JUL föresten 🙂

Är ute hos föräldrarna på landet över jul. Kom precis in efter att ha suttit ute på en stubbe på ett kalhygge och kollat på stjärnhimlen. Helt underbart. Stjärnfall och allt! 🙂

Det var tur att det inte kom förbi några bilar på vägen, det kan hända att

Linda, då kanske du hann se den vackra Venus lysa som en strålkastare i sydväst?

Absolut! Som sagt, som en strålkastare. 🙂

Såg Venus med på min löprunda ikväll. Mkt tydlig. Nästan övertydlig 🙂

Att sitta på en stubbe och glo på sjärnor säg
medans bilisterna rattar sina limosiner.
Jag lovar dom ser dej inte, nej, nej.
I halvljusets sken de inget ser.

God Jul på er!

Har stått på skridskor för första gången på 10 år idag. Jisses vad vingligt de va!

Vad göra en ensam hemmakväll?
Jag har min tös varannan vecka så jag märker knappt att jag är själv mina egna veckor...
Det blir en massa som görs då plugga, läsa, läsa, spela dataspel (Sitter fortfarnde fast med Baldurs Gate 2..) eller facebook, youtube.

SÅ DÄR!
Nu har jag byggt ihop min crosstrainer! Det tog 28min att få av allt embalage till att börja med, sen så lyckades jag på andra steget tappa hela 60kg (runda slängar) på lillfingret! Inte från nån högre höjd dock, och jag verkar inte ha fått några

Hångel, och reserver (från morgon tråden). Jag har tydligen missat massor under den korta tid jag har varit frånvarande. Gösses man måste tydligen vara inloggad jämt för att hänga med här 🙂

Men nu är ju jul över och allt börjar sakta återgå till det no

Har en dejt på G i mellandagarna, men inte från FB. Ni för FB känner mig för väl:-)