Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God morgon från oss som vaknar tidigt till er som vaknar tidigt. Suttit här och smuttat en dubbel espresso sen klockan fem.

Då tar jag åt mig & hivar ett god morgon tillbaka! Men vad gör du uppe så tidigt?! Du är väl sjukskriven fortfarande, och skulle ju kunna sova hur länge som helst.

Inget kaffe här än, det blir det inte förrän klockan 9, men frukosten är i alla fall avkla

Morrn, frukt, kaffe och mackor blev det till frukost.

Har iofs dock läkarintyg till den 20/12. Men vad har det med min vaknandetid att göra? Extremt tidigt idag, men annars vaknar jag jämt runt sex-halv sju.

Har jobbat hemifrån en vecka, är på kurs igår å idag. Får åka taxi fram och tillbaka.

Godmorgon!

Godmorgon! 🙂
Har också varit vaken en stund. Hunnit få i mig havregrynsgröten som blev blandad med rågflingor idag. Nu väntar morgonträning med styrketräning och core.
Tar nog cykeln - snön börjar töa bort nu.
Blir nog en helt underbar dag..............

Skönt att se att fler är uppe i ottan och nojjar, själv vaknade jag 0500 med en lång och färdig lista i huvudet över allt som Måste göras före kl 10 idag...
Nån som vet ett bra vilohem..?

En annan är lite avis på de som kan sitta och smutta espresso när andra får skotta snö... Men nu är snön skottad, kroppen transporterad in till storstaden och frukosten i magen...

Definera tidigt? 🙂
Jag vakna för lite över en timme sedan, och för mig var det tidigt, speciellt eftersom jag tog mig i säng lagomt efter 4.15 så där 😛 haha

Jag kan inte förså varför man ska upp tidigt på morrgonen när man kan ligga och dra sig. Tyvärr blir det så att man måste jobba sent på dagen för att kompensera det.
Alla bra tv program är sent på kvällen..