Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 07:29God morgon alle hop 🙂
God morgon alle hop 🙂
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 07:30God Morgon!
Sitter och hukar inför det som enl varningar ska komma från ovan. Information om ett nytt journalsystem står på programmet idag.
God Morgon!
Sitter och hukar inför det som enl varningar ska komma från ovan. Information om ett nytt journalsystem står på programmet idag.
Quote from ellen olsson on 9 November 2010, 07:36Morrn! Jag ska snart bege mig iväg till Postens Företagscenter och hämta ut ett paket.
Morrn! Jag ska snart bege mig iväg till Postens Företagscenter och hämta ut ett paket.
Quote from Fredric Lagerström on 9 November 2010, 08:36Guten Morgen meine Damen und Herren!
Tjockt med snö hemma i morse! Kan jag bränna lagg ikväll i månens sken???? (H:)
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=5136d432b4a24fb3affb637ca4e26b9b.jpg&Size=
Guten Morgen meine Damen und Herren!
Tjockt med snö hemma i morse! Kan jag bränna lagg ikväll i månens sken???? (H:)
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=5136d432b4a24fb3affb637ca4e26b9b.jpg&Size=
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 08:50Vilken mysig bild, Aadu! 🙂 Tagen idag eller?
Vilken mysig bild, Aadu! 🙂 Tagen idag eller?
Quote from Fredric Lagerström on 9 November 2010, 08:54Ja, i morse. Vaknade kl 6 och tyckte det var konstigt ljust, kollade ut och alldeles vitt var det! 😀 Här i Gbg är det knappt nån snö alls men hemma låg det tjockt och fint på alla träden.
Ja, i morse. Vaknade kl 6 och tyckte det var konstigt ljust, kollade ut och alldeles vitt var det! 😀 Här i Gbg är det knappt nån snö alls men hemma låg det tjockt och fint på alla träden.
Quote from Jonny Persson on 9 November 2010, 08:58Riktigt skönt i morse vinden till trots. Ingen snö här än men jag sprang till jobbet för säkerhets skull. Skönt att slippa trängas med cyklisterna på vägen in. Dom verkar ha lagt ner verksamheten för året.
Riktigt skönt i morse vinden till trots. Ingen snö här än men jag sprang till jobbet för säkerhets skull. Skönt att slippa trängas med cyklisterna på vägen in. Dom verkar ha lagt ner verksamheten för året.
Quote from ellen olsson on 9 November 2010, 09:18Va? Cyklar de inte längre? *förbluffad*
Va? Cyklar de inte längre? *förbluffad*
Quote from ellen olsson on 9 November 2010, 09:23Isbitar/isnålar i ögonen känner jag igen. Är du i Göteborg? 😉
Isbitar/isnålar i ögonen känner jag igen. Är du i Göteborg? 😉
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 09:25Inte än! 😉
Inte än! 😉