Quote from Funbeat user on 1 December 2010, 11:02Morrn morrn, hej mitt vinterland.. eller nåt.
Morrn morrn, hej mitt vinterland.. eller nåt.
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 06:11God morgon alle hop 🙂 Fy fan vad mycket snööööö....
God morgon alle hop 🙂 Fy fan vad mycket snööööö....
Quote from ellen olsson on 3 December 2010, 07:10Gomorron! Här är vi inte välsignade med några snömängder att tala om...
Gomorron! Här är vi inte välsignade med några snömängder att tala om...
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 08:23Morsning! Idag blir det årets första rejäla julbord till lunch. Möten i herrgårdsmiljö hela dagen. Tur att min träningsstapel kompenserar för det dåliga samvetet jag kommer ha när jag frossat hela dagen 🙂
Morsning! Idag blir det årets första rejäla julbord till lunch. Möten i herrgårdsmiljö hela dagen. Tur att min träningsstapel kompenserar för det dåliga samvetet jag kommer ha när jag frossat hela dagen 🙂
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 08:41God morgon! I dag är det jag som ringer till vårdcentralen och frågar hur sjuk man måste vara för att få lite piller i den här världen.
God morgon! I dag är det jag som ringer till vårdcentralen och frågar hur sjuk man måste vara för att få lite piller i den här världen.
Quote from Fredric Lagerström on 3 December 2010, 08:51God morgon. Idag kändes det ju varmt och skönt ute. Bara -6 och vindstilla. Vad man vänjer sej.
God morgon. Idag kändes det ju varmt och skönt ute. Bara -6 och vindstilla. Vad man vänjer sej.
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 09:04Morrn morrn, nu snöar det igen plus att jag sicklade bort 2kg barr från fästvallan på skidorna igår kväll så nu i kväll ska det ske, säsongsdebut. Det blir kanske trögt att komma ur sängen imorrn har jag en känsla av 🙂
Morrn morrn, nu snöar det igen plus att jag sicklade bort 2kg barr från fästvallan på skidorna igår kväll så nu i kväll ska det ske, säsongsdebut. Det blir kanske trögt att komma ur sängen imorrn har jag en känsla av 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 3 December 2010, 09:24Bra Kalle! Jag har varit ute 6-7 pass redan. Det gäller att passa på nu!
Bra Kalle! Jag har varit ute 6-7 pass redan. Det gäller att passa på nu!
Quote from Fredric Lagerström on 4 December 2010, 07:34God morgon! Upp o hoppa med er! Det är lööööördag! 😉
(party, party). Eh jag går och hämtar kaffe. Sedan jobb, jobb och jobb.
God morgon! Upp o hoppa med er! Det är lööööördag! 😉
(party, party). Eh jag går och hämtar kaffe. Sedan jobb, jobb och jobb.
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 07:35Päh Aadu, jag har varit vaken läääänge. (H)
Päh Aadu, jag har varit vaken läääänge. (H)