Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Mattias: Jag skulle kunna vara benägen att önska mig EN till för att på så sätt säkerställa att vi blir två färre. Men det tycks bara vara jag....

Jessie: Det låter ju som rena rama vinsten. Stoppa in en singel i singelgruppen och ut kommer två osinglar. Dubbelt mot insatsen! 🙂

Annars var det väl länge sedan det hände något osinglande internt i singelgruppen, kan tyckas...

Mmm... fast det är nästan så jag misstänker att det är på väg att hända igen... snart... kanske? *visselvissel*

Fast det hjälper ju tyvärr inte varken dig eller mig då. *hepp!*

Äsch då. Gärna andras osinglande men först var sin rejäl singel åt oss... *självisk i just detta avseende*

Vem vill inte ha en singel till sig själv (#)

Celos: Det brukar alltid dyka upp några här som är jättenöjda med att vara singlar och de vill nog inte ha någon egen singel. All heder åt dem! (Även om vi andra inte tänker likadant och gärna vill ha en egen singel...)

Jo visst är det så Mattias. Jag hör defenitivt inte till den kategorin...

Är det okej att byta kategori varannan dag ungefär? Ibland skitnöjd så som det är, och ibland sakna den där härliga känslan att vara så där tokkär och pirrig. (#)

Anna: Japp, jodå. Det är okej. Jag är också lite sån.

För övrigt har du ju namnsdag snart!! Så jag tycker du ska ha en bra dag imorgon =)

Glad namnsdag Anna 🙂