Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 17:39Tolkar jag infon på profilen rätt lär man väl ganska tryggt kunna säga att det rör sig om kroppskontakt iaf.
Tolkar jag infon på profilen rätt lär man väl ganska tryggt kunna säga att det rör sig om kroppskontakt iaf.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 17:42Nä, nu får ni ge er! Ju mindre jag säger desto värre saker inbillar ni er att jag har gjort! Har ni funderat på att jag kanske är glad av en helt annan anledning än den ni tror? *suck*
Nä, nu får ni ge er! Ju mindre jag säger desto värre saker inbillar ni er att jag har gjort! Har ni funderat på att jag kanske är glad av en helt annan anledning än den ni tror? *suck*
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 17:55Som man bäddar... 🙂
Som man bäddar... 🙂
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 18:24Hmm. Jag trodde att jag hade lämnat högstadiet bakom mig, men jag visste inte att ni fortfarande levde kvar där... ;P Misstaget kommer inte att upprepas.
Hmm. Jag trodde att jag hade lämnat högstadiet bakom mig, men jag visste inte att ni fortfarande levde kvar där... ;P Misstaget kommer inte att upprepas.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 18:34En del av oss har barnasinnet kvar i alla fall (H).
En del av oss har barnasinnet kvar i alla fall (H).
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 18:35Fredrik,
du menar väl att den som bäddar får ligga...och om nu Jenny har bäddat så vet jag inte vad det är hon inbillar sig att jag inbillat mig att hon försökt billa in oss andra...
Fredrik,
du menar väl att den som bäddar får ligga...och om nu Jenny har bäddat så vet jag inte vad det är hon inbillar sig att jag inbillat mig att hon försökt billa in oss andra...
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 18:38Inte jag heller, men jag inbillar mig att det inte är poängen.
Inte jag heller, men jag inbillar mig att det inte är poängen.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 20:41Ingen som funderat på att hon kanske bara är glad, rakt av, för att hon är den hon är och insåg det i morse när hon vaknade?
Ingen som funderat på att hon kanske bara är glad, rakt av, för att hon är den hon är och insåg det i morse när hon vaknade?
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 20:44tssss, det var väl en enkel lösning...?
tssss, det var väl en enkel lösning...?
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 21:12KISS
KISS