Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 09:27d morn!
Tänk, jag sov till efter nio! Iof vaknade jag halv sju som vanligt men somnade om... Så vad ska jag hitt på idag då? Ska iväg och fixa lite liniment till min nacke/axel. Ska köpa mjölk. Högre mål idag har jag inte! Eller jo, jag måste bestämma om
d morn!
Tänk, jag sov till efter nio! Iof vaknade jag halv sju som vanligt men somnade om... Så vad ska jag hitt på idag då? Ska iväg och fixa lite liniment till min nacke/axel. Ska köpa mjölk. Högre mål idag har jag inte! Eller jo, jag måste bestämma om
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 10:10Det är i alla fall en tjej... 🙂
Det är i alla fall en tjej... 🙂
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 10:17Tänkte väl det... men då är frågan; är det en tjej...
...du haft det romantiskt med eller
...kanske din dotter?
...eller en hund eller nåt?
...och du vill bara verka hemlig? :p
Tänkte väl det... men då är frågan; är det en tjej...
...du haft det romantiskt med eller
...kanske din dotter?
...eller en hund eller nåt?
...och du vill bara verka hemlig? :p
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 10:18Nej, det är dåligt med romantik på den här fronten just nu, det är dottern som har varit lite orolig inatt. Inte hemligare än att jag försöker göra mig lustig :-).
Nej, det är dåligt med romantik på den här fronten just nu, det är dottern som har varit lite orolig inatt. Inte hemligare än att jag försöker göra mig lustig :-).
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 10:29Hehe, anade väl det 😉
Hehe, anade väl det 😉
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 10:42Stanna hemma i morn med och bli bra i nacken, Sofie.
Det kan inte vara ditt problem hur de löser arbetssituationen, ditt problem är snarare att du har ont.d morn. Kan den här dagen ta slut snart? :@
Stanna hemma i morn med och bli bra i nacken, Sofie.
Det kan inte vara ditt problem hur de löser arbetssituationen, ditt problem är snarare att du har ont.
d morn. Kan den här dagen ta slut snart? :@
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 10:55Men Johanna!
Du ska ju sprudla av arbetslust!
Nytt jobb med nya utmaningar. 😀
Men Johanna!
Du ska ju sprudla av arbetslust!
Nytt jobb med nya utmaningar. 😀
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 15:11Elvis, detta är en dag då jag stryker hälften och skriver om resten.
Elvis, detta är en dag då jag stryker hälften och skriver om resten.
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 06:47Ny dag, nya möjligheter. Vaknade och tänkte att dottern för en gångs skull hade sovit hela natten innan jag insåg att hon är hos mamma. Men jag ska nog lyckas pallra mig iväg till jobbet för sent alldeles på egen hand.
Ny dag, nya möjligheter. Vaknade och tänkte att dottern för en gångs skull hade sovit hela natten innan jag insåg att hon är hos mamma. Men jag ska nog lyckas pallra mig iväg till jobbet för sent alldeles på egen hand.
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 07:28ood morn! Stor dag idag. Först blir det nog en del nervösa förberedelser inför eftermiddagen, sen stor workshop på eftermiddagen, och ikväll en rejäl omgång klättring. 🙂
Mornens låt som snurrar runt i mitt huvud: http://tinyurl.com/2677hn Helt klart bä
ood morn! Stor dag idag. Först blir det nog en del nervösa förberedelser inför eftermiddagen, sen stor workshop på eftermiddagen, och ikväll en rejäl omgång klättring. 🙂
Mornens låt som snurrar runt i mitt huvud: http://tinyurl.com/2677hn Helt klart bä