Quote from Fredric Lagerström on 29 March 2010, 20:40Okej?
Okej?
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 20:43done and done
done and done
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 20:44Gah, inte alla på en gång, nu kommer jag ju inte veta vem någon är längre. 😀
Gah, inte alla på en gång, nu kommer jag ju inte veta vem någon är längre. 😀
Quote from Fredric Lagerström on 29 March 2010, 20:46Nä, alltså jag tar inte Treutiger, men han brukar ju säga: ..okej?
Han förklarar en lek: Det finns tre lådor...okej?... i en ligger en karta... okej?... er uppgift är att hitta rätt karta... okej? bla bla bla...
Nä, alltså jag tar inte Treutiger, men han brukar ju säga: ..okej?
Han förklarar en lek: Det finns tre lådor...okej?... i en ligger en karta... okej?... er uppgift är att hitta rätt karta... okej? bla bla bla...
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 20:46Meh.. inte nu igen? *surar lite på Lucas*
Meh.. inte nu igen? *surar lite på Lucas*
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 20:47😀 Okej.
Det e ju svinbar ju, så skall jag med nog börja
😀 Okej.
Det e ju svinbar ju, så skall jag med nog börja
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 20:48http://www.haraldtreutiger.com/
OKEJ
http://www.haraldtreutiger.com/
OKEJ
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 20:50Eftersom det har varit gnäll om min senaste bild (också) uppdaterar jag också med en soffmysare :-).
Eftersom det har varit gnäll om min senaste bild (också) uppdaterar jag också med en soffmysare :-).
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 20:52känns ganska bra med tanke på vad min HH handledare sa till mig så.. *sträcker lite extra på mig och ler*
Aadu går vi efter sommar/vintersäsong på bilderna kan jag ju knappast behöva byta??? elelr???
känns ganska bra med tanke på vad min HH handledare sa till mig så.. *sträcker lite extra på mig och ler*
Aadu går vi efter sommar/vintersäsong på bilderna kan jag ju knappast behöva byta??? elelr???
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 20:52Fin Fredrik:-)
Fin Fredrik:-)