Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 22:07Emelie: Någon sportfåne tröja.. hockeytröja kallas det.. 🙂
Emelie: Någon sportfåne tröja.. hockeytröja kallas det.. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 22:08Väldigt skoj med demma avatarbytardag 🙂
Emelie, snygg bild som du bytt till. Iofs var det väl inget fel på den förra heller 😉
Väldigt skoj med demma avatarbytardag 🙂
Emelie, snygg bild som du bytt till. Iofs var det väl inget fel på den förra heller 😉
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 22:09Björn: Tack det värmde verkligen 😉
Björn: Tack det värmde verkligen 😉
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 22:12Hehe 🙂 Jag är bara inte inne på hockey så mycket.. iofs spelat hockey i ca. 15 år.. men gillar inte att titta på det 🙂
Fotboll däremot det går hem!
Hehe 🙂 Jag är bara inte inne på hockey så mycket.. iofs spelat hockey i ca. 15 år.. men gillar inte att titta på det 🙂
Fotboll däremot det går hem!
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 22:12Jag har för övrigt fina bilder både på Kenny, Aadu och Anders N, som jag också tror att Sessan är skyldig till. 🙂
Jag har för övrigt fina bilder både på Kenny, Aadu och Anders N, som jag också tror att Sessan är skyldig till. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 22:13Emelie: Nu ska du ta det lilla lugna tycker jag va... (#)
😉
Emelie: Nu ska du ta det lilla lugna tycker jag va... (#)
😉
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 22:13hockey är ju sååå mycket roligare titta på.. händer mer där.. o tycker de inte tål nått på fotboll 😉
edit: gonatt ska ju lägga mig o inte fastna i nån mer tråd nu.. natti
hockey är ju sååå mycket roligare titta på.. händer mer där.. o tycker de inte tål nått på fotboll 😉
edit: gonatt ska ju lägga mig o inte fastna i nån mer tråd nu.. natti
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 22:15Och varför är alla ni snyggingar singlar??!!
Och varför är alla ni snyggingar singlar??!!
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 22:16Åhhh jag är en snygging ... (L)
Åhhh jag är en snygging ... (L)
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 22:18Kenny - du har väl ingenting att oroa dig för, du ser ju ut som värsta filmstjärnan. 😀
Bilden på Anders däremot är det något lite underligt med... det ser nästan ut som han har horn... Undrar hur det kan komma sig...? (hv) Vet du...?
Kenny - du har väl ingenting att oroa dig för, du ser ju ut som värsta filmstjärnan. 😀
Bilden på Anders däremot är det något lite underligt med... det ser nästan ut som han har horn... Undrar hur det kan komma sig...? (hv) Vet du...?