Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 08:24Micke- NYFIKEN!
Oj det där låter minst sagt spännande...
Gissar att VI inte får veta mer?
Micke- NYFIKEN!
Oj det där låter minst sagt spännande...
Gissar att VI inte får veta mer?
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 08:30Yvonne >> med tanke på att IQ nivån här inne är hög så tror jag de festa redan har räknat ut att jag inte kommer att vara hemma eller själv på måndag kväll. (H)
Så jag är lite nervös inför den kvällen
Yvonne >> med tanke på att IQ nivån här inne är hög så tror jag de festa redan har räknat ut att jag inte kommer att vara hemma eller själv på måndag kväll. (H)
Så jag är lite nervös inför den kvällen
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 08:48God morgon! På den här sidan av landet skiner solen som aldrig förr från en klarblå himmel. Jag funderar på vad man ska hitta på idag... Någon som har en idé? Jag förkastade bullbaket. (H)
God morgon! På den här sidan av landet skiner solen som aldrig förr från en klarblå himmel. Jag funderar på vad man ska hitta på idag... Någon som har en idé? Jag förkastade bullbaket. (H)
Quote from Rasmus Olsson on 12 April 2010, 08:50Cykla såklart.
Cykla såklart.
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 08:52Godmorgon! Inte nog med att jag har drömt mardrömmar inatt (hotell verkar vara temat för dessa senaste dagar - go figure?), men dessutom känner jag att jag håller på att bli krasslig. Typiskt. Det slår liksom aldrig fel... *mumlar något om något*
Godmorgon! Inte nog med att jag har drömt mardrömmar inatt (hotell verkar vara temat för dessa senaste dagar - go figure?), men dessutom känner jag att jag håller på att bli krasslig. Typiskt. Det slår liksom aldrig fel... *mumlar något om något*
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 09:19God morgon! Började dagen med lite cykling... mitt livs första morgoncykeltur=) Förutom blåsten så var det underbart att cykla i strålande solsken och titta ut över fälten som börjar bli gröna. UNDERBART! Nu ska jag iväg till skolan:/
God morgon! Började dagen med lite cykling... mitt livs första morgoncykeltur=) Förutom blåsten så var det underbart att cykla i strålande solsken och titta ut över fälten som börjar bli gröna. UNDERBART! Nu ska jag iväg till skolan:/
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 09:20Micke har du gett dej på att testa dejting på ett nytt sätt?! Planering och framförhållning?! 😉
Micke har du gett dej på att testa dejting på ett nytt sätt?! Planering och framförhållning?! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 12 April 2010, 09:23+1 på Jeanette!
+1 på Jeanette!
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 09:26Jeanette B >> Fungerar inte de gamla sätten måste man ju prova på de nya..
Det jag inte fattar hur svår det kan vara att synka ihop två människors liv.
normalt borde det ju bara vara 2 men sen så får man inte glömma att båda eller iallafall den ena har e
Jeanette B >> Fungerar inte de gamla sätten måste man ju prova på de nya..
Det jag inte fattar hur svår det kan vara att synka ihop två människors liv.
normalt borde det ju bara vara 2 men sen så får man inte glömma att båda eller iallafall den ena har e
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 09:26Jo, härligt, kanonmorgon att vara ute på. Hur långt blev det?
Jo, härligt, kanonmorgon att vara ute på. Hur långt blev det?