Quote from Funbeat user on 23 April 2010, 07:27Em >>> Förlåt visste att jag hade glömt nåt ...
Korr 1
Dagens progrnos:Linköping: Molnigtoch 8 grader
Göteborg: Molnigt med risk för regn och 7 grader
Lidköping: Molnigt och 8 grader
Stockholm: regn från mitt på dagen och 9 grader
Södertälje: Frustrat
Em >>> Förlåt visste att jag hade glömt nåt ...
Korr 1
Dagens progrnos:
Linköping: Molnigtoch 8 grader
Södertälje: Frustrat
Quote from Funbeat user on 23 April 2010, 07:30Södra Dalarna: här letar man fortfarande efter en bra anledning att titta ut genom fönstret - fönsterlöst datorrum FTW!
Södra Dalarna: här letar man fortfarande efter en bra anledning att titta ut genom fönstret - fönsterlöst datorrum FTW!
Quote from Funbeat user on 23 April 2010, 07:34Korr 2
Dagens progrnos:Linköping: Molnigtoch 8 grader
Södertälje: Frustrationsmolnet ligger fortfarande tätt, liten chans fö
Korr 2
Dagens progrnos:
Linköping: Molnigtoch 8 grader
Södertälje: Frustrationsmolnet ligger fortfarande tätt, liten chans fö
Quote from Funbeat user on 23 April 2010, 07:37Din prognos för Krylbo är ju helt defekt. Du har inte varit i låttitel eller frustrationstråden va? *himlar med ögonen åt Micke*
Din prognos för Krylbo är ju helt defekt. Du har inte varit i låttitel eller frustrationstråden va? *himlar med ögonen åt Micke*
Quote from Funbeat user on 23 April 2010, 07:37😀 Micke, vad har du emot Geneve? Molnigt kan jag konstatera att det är, jag som skulle fota min cykelväg till jobbet idag... jaja, solen kommer väl igen...
God morgon! Trött men leende 😉
😀 Micke, vad har du emot Geneve? Molnigt kan jag konstatera att det är, jag som skulle fota min cykelväg till jobbet idag... jaja, solen kommer väl igen...
God morgon! Trött men leende 😉
Quote from Funbeat user on 23 April 2010, 07:41Jessie >> Nop har inte varit där ... Är det värre än normalt med dig .. 😉
Anna >> Det är knappt 3 (TRE !!!!!!! ) grader här.... Räcker det som svar ... .? Det är säkert en jättegullig stad/by men ..
Jessie >> Nop har inte varit där ... Är det värre än normalt med dig .. 😉
Anna >> Det är knappt 3 (TRE !!!!!!! ) grader här.... Räcker det som svar ... .? Det är säkert en jättegullig stad/by men ..
Quote from Rasmus Olsson on 23 April 2010, 07:43Godmorgon!
Lyckats slita mig efter att inte fått sova mycket. Men jag beklagar mig inte. (L)
Godmorgon!
Lyckats slita mig efter att inte fått sova mycket. Men jag beklagar mig inte. (L)
Quote from Funbeat user on 23 April 2010, 07:44Bruse >> Välkommen tillbaka även om det bara är för ett kort besök !!
Bruse >> Välkommen tillbaka även om det bara är för ett kort besök !!
Quote from Rasmus Olsson on 23 April 2010, 07:45Tack! Ska snart krypa ner igen, med en latte åt frk.
Tack! Ska snart krypa ner igen, med en latte åt frk.
Quote from Funbeat user on 23 April 2010, 07:46Micke: Jag sjunger Robbie... MASSOR av Robbie... räcker det som svar? (H)
Micke: Jag sjunger Robbie... MASSOR av Robbie... räcker det som svar? (H)