Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 12:12Wow Lucas. Dagens (månadens?) understatement där:
"jag får svårt att slingra mig ur hennes argumentationer"Kom igen nu? Skriv om vad du skrev. Jag känner mig faktiskt lite snällare än vanligt idag och har dessutom redan börjat hitta på varianter på vad
Wow Lucas. Dagens (månadens?) understatement där:
"jag får svårt att slingra mig ur hennes argumentationer"
Kom igen nu? Skriv om vad du skrev. Jag känner mig faktiskt lite snällare än vanligt idag och har dessutom redan börjat hitta på varianter på vad
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 12:14HAhAhA,
Jessie. vad kokar du ihop i ditt lilla huvud nu??
tror vi har berört dett nån gång innan;)
HAhAhA,
Jessie. vad kokar du ihop i ditt lilla huvud nu??
tror vi har berört dett nån gång innan;)
Quote from Fredric Lagerström on 8 May 2010, 12:32Att kvinnor kör bättre än höns? (hv)
Näpp, akvariet är rent, sticker och tränar, kör lite biceps och så...
Att kvinnor kör bättre än höns? (hv)
Näpp, akvariet är rent, sticker och tränar, kör lite biceps och så...
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 12:34Lucas: Nåt med araber och ridning och.. ehm.. Nä, jag tror det är bättre att Du drar DIN variant faktiskt... (H)
Lucas: Nåt med araber och ridning och.. ehm.. Nä, jag tror det är bättre att Du drar DIN variant faktiskt... (H)
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 12:38Aadu, De tre B;a
Biceps
Bänk
Bulkpulver
Klassisk discobyggning
😀
Aadu, De tre B;a
Biceps
Bänk
Bulkpulver
Klassisk discobyggning
😀
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 12:40Jessie: uuu nä inte nåt sånt, Jag tänkte bara att slakt är ett alternativ 😀
*försöker att gömma mig*
Jessie: uuu nä inte nåt sånt, Jag tänkte bara att slakt är ett alternativ 😀
*försöker att gömma mig*
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 12:40😀 hasse
😀 hasse
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 12:43Lucas: Nog för att jag bor nära Gustafs men.. nä.
*pekar strängt mot skamvrån där Groovesharksoffans armstöd ligger ENSAMT på marken och på DET får DU sitta tills du har skärpt till dig*
Lucas: Nog för att jag bor nära Gustafs men.. nä.
*pekar strängt mot skamvrån där Groovesharksoffans armstöd ligger ENSAMT på marken och på DET får DU sitta tills du har skärpt till dig*
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 12:44Jessie Jessie: Det var ju därför jag ninjade lite, men ni skall ju tjöta så förbannat mycke 🙂
Varje gång jag åker till dalarna så köper jag hästkorv, svingött. Det är väl den som görs på Gustavs va?
*ber knappt om ursäkt, det töjötades ju
Jessie Jessie: Det var ju därför jag ninjade lite, men ni skall ju tjöta så förbannat mycke 🙂
Varje gång jag åker till dalarna så köper jag hästkorv, svingött. Det är väl den som görs på Gustavs va?
*ber knappt om ursäkt, det töjötades ju
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 12:51Ursäkter kommer du inte långt med, Lucas. Det räcker med att tanken fanns där samtidigt som du tittade på fina bilder av min fantastiska häst. FY!
Men visst. Hästkött är gott och jag äter i stort sett alla djur jag inte känner vid förnamn.
Muttrigt: Det
Ursäkter kommer du inte långt med, Lucas. Det räcker med att tanken fanns där samtidigt som du tittade på fina bilder av min fantastiska häst. FY!
Men visst. Hästkött är gott och jag äter i stort sett alla djur jag inte känner vid förnamn.
Muttrigt: Det