Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 19:40Japp det gäller att vara tydlig så det så.
Ja jag har en helt egen cykel gubbe, han är sur o tvär men säger jämt " Vem ska ta hand om dig Yvonne om inte jag gör det"
Han är allt rar och jag gillar honom skarpt.
Japp det gäller att vara tydlig så det så.
Ja jag har en helt egen cykel gubbe, han är sur o tvär men säger jämt " Vem ska ta hand om dig Yvonne om inte jag gör det"
Han är allt rar och jag gillar honom skarpt.
Quote from Rasmus Olsson on 8 May 2010, 20:09Är det inte din cykel han tar hand om?
Är det inte din cykel han tar hand om?
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 21:49mystiken tätnar
Vad gör cykelgubben egentligen?
BILD:http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:yjaVghl6oU_mgM:http://1.bp.blogspot.com/_KS3ncbGExP4/R99wunOt6xI/AAAAAAAAAPA/fIux-Dv4dog/s400/crazy_old_man.jpg
mystiken tätnar
Vad gör cykelgubben egentligen?
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 07:29God morgon!
Sitter och laddar inför dagens cykeltur med havregrynsgröt samtidigt som jag spanar ut genom fönstret på de oroväckande gråa molnen som inte borde vara där enligt väderleksrapporten, Suck!
Någon som hört talas om "cykelarmbåge" och hur denna
God morgon!
Sitter och laddar inför dagens cykeltur med havregrynsgröt samtidigt som jag spanar ut genom fönstret på de oroväckande gråa molnen som inte borde vara där enligt väderleksrapporten, Suck!
Någon som hört talas om "cykelarmbåge" och hur denna
Quote from Rasmus Olsson on 9 May 2010, 07:41God morgon!
Sitter precis å avslutat grötfrukosten med ägg, Velar om vi ska köra med Fredrikshofs masterklungsträning eller om det kommat att regna de första timmarna, så vi blir blöta och kalla. Regn när det är varmare än typ +12 är inga problem, då hål
God morgon!
Sitter precis å avslutat grötfrukosten med ägg, Velar om vi ska köra med Fredrikshofs masterklungsträning eller om det kommat att regna de första timmarna, så vi blir blöta och kalla. Regn när det är varmare än typ +12 är inga problem, då hål
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 07:43God morgon allihop!
Gör som Jo laddar inför en cykeltur med gröt. Ska bli skönt..
Annars.. ha en kanon trevlig Söndag!
God morgon allihop!
Gör som Jo laddar inför en cykeltur med gröt. Ska bli skönt..
Annars.. ha en kanon trevlig Söndag!
Quote from Rasmus Olsson on 9 May 2010, 07:44Grötladdning är grejen! Och kaffe!
Grötladdning är grejen! Och kaffe!
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 07:45Verkar bara vara dumma cyklister som är uppe så här dax på en söndag 🙂
God morgon Bruse och Joel
Verkar bara vara dumma cyklister som är uppe så här dax på en söndag 🙂
God morgon Bruse och Joel
Quote from Rasmus Olsson on 9 May 2010, 07:47Bara ivriga cyklister som vill cykla långt, mycket och hårt är uppe tidigt.
Bara ivriga cyklister som vill cykla långt, mycket och hårt är uppe tidigt.
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 07:48Vad sportig och cool du får mig att låta Bruse 😀
Vad sportig och cool du får mig att låta Bruse 😀