Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Sjöböna alltså. Vilken Linje går du då?

Morsning korsning på er! Lite svalare idag (15 grader enligt Micke) men blev ändå svettig av att gå till jobbet (måste seriöst göra någonting åt min kondis men det är ju såååå tråkigt... inte tillräckligt explosivt) Lite kaffe och sen full fart ända fram

Nina: Får gratulera till att du tog dej runt trots allt då! 🙂 Jag hushållade med krafterna, visste ju inte hur värmen skulle påverka men är också nöjd med mitt första Göteborgsvarv! Var faktisk skeptisk om jag skulle ta mej runt alls........men det var s

God morgon folket!

Men Micke, ingen väderrapport för Norrköping?

Lucas,
jag gissar att Nina jobbar på nån båt mellan Sverige och Norge 😉

blonda Nina alltså...hmm... var det med eller utan S. Hon utan mössa på bilden i alla fall 😀

Jag är faktiskt också blond, under mössan... 🙂

Men jag jobbar på torra land. Åtta timmar om dagen. Fem dar i veckan. Men det har man ju tydligen inte tid med om man ska hänga med på det här forumet... Shit, vad det går undan!!

Bäst jag sticker ut och s

Nina-utan-S: Kan inte du skaffa dig en bokstav oxå? Pliiis! Så har jag en chans att veta vem dom dära andra pratar om. 😉 *jävligt blond*

Hon heter ju Nina Punkt ser du väl!

perfekt! Bruses definition är tagen tycker jag, Nina Punkt och Nina S. Nu klarar i alla fall jag av att skilja er åt och jag är också blond 😀

Nina utan mössan heter ju Pinglan det har jag ju bestämt å fort jag såg dessa två i samma tråd