Quote from Funbeat user on 26 June 2010, 18:22Det går väl cykla även fast det regnar?
Eller måste man ha en Mountainbike för det?
😉
Det går väl cykla även fast det regnar?
Eller måste man ha en Mountainbike för det?
😉
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 07:13Godmorgon!!! Strålande väder, kaffe på balkongen,tror jag cyklar ner och tar mig ett morgondopp i havet...
Godmorgon!!! Strålande väder, kaffe på balkongen,tror jag cyklar ner och tar mig ett morgondopp i havet...
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 08:50God morgon!
Här är det molnigt men det kommer sol. Just nu känns moln helt ok. Jag behöver inte bättra på solbrännan. Iaf inte den på armarna. Aj.
Ska ta en kopp kaffe till och sen försöka få lite ordning i kaos.
God morgon!
Här är det molnigt men det kommer sol. Just nu känns moln helt ok. Jag behöver inte bättra på solbrännan. Iaf inte den på armarna. Aj.
Ska ta en kopp kaffe till och sen försöka få lite ordning i kaos.
Quote from Rasmus Olsson on 27 June 2010, 08:52Godmorgon!
Här det redan hett på altanen. I eftermiddag brakar helvetet löst, 16 ungdomar och cirka 15 vuxna kommer till lägret.
Godmorgon!
Här det redan hett på altanen. I eftermiddag brakar helvetet löst, 16 ungdomar och cirka 15 vuxna kommer till lägret.
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 09:49Goood Morgon! Ännu en dag med sol och sol och mer sabla sol, men... jag kaaanske håller på och vänjer mig? *chockad själv*
Tänk om man skulle äta frukosten på... (wait for it....) balkongen (!) för första gången någonsin (iaf frivilligt och hemma hos mig!
Goood Morgon! Ännu en dag med sol och sol och mer sabla sol, men... jag kaaanske håller på och vänjer mig? *chockad själv*
Tänk om man skulle äta frukosten på... (wait for it....) balkongen (!) för första gången någonsin (iaf frivilligt och hemma hos mig!
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 10:38God morgon.
Klart du ska äta frukost på balkongen Jessie 🙂
Själv så blev det frukost inomhus för balkongen är för varm å morgonen med direkt sol...
Ser ut att bli en härlig dag.
God morgon.
Klart du ska äta frukost på balkongen Jessie 🙂
Själv så blev det frukost inomhus för balkongen är för varm å morgonen med direkt sol...
Ser ut att bli en härlig dag.
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 10:57God morgon!
Väntar på att molnen ska försvinna så att det ska bli mer lockande att plaska i vattnet.
Bruse, vad gör man egentligen på ett spårvagnsläger?
God morgon!
Väntar på att molnen ska försvinna så att det ska bli mer lockande att plaska i vattnet.
Bruse, vad gör man egentligen på ett spårvagnsläger?
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 13:47Blev frukost framför ett avsnitt av Couplings istället (kanske världens bästa TV-serie i komediklassen?), följt av en solig promenad med hunden.
Best of both worlds. (t+)
Blev frukost framför ett avsnitt av Couplings istället (kanske världens bästa TV-serie i komediklassen?), följt av en solig promenad med hunden.
Best of both worlds. (t+)
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 15:05Morgonpromenaden med hunden ger energi för resten av dagen. (t+)
Morgonpromenaden med hunden ger energi för resten av dagen. (t+)
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 17:29Coupling
😀how women flirt with men
http://www.youtube.com/watch?v=52771yKS3As&feature=relatedhow to chat up a girl
http://www.youtube.com/watch?v=hstPHM3R1dY
Coupling
😀
how women flirt with men
how to chat up a girl