Quote from Guest on 22 January 2008, 18:11Hej!
Går det att mäta vägsträckor eller liknande, som man gör när man lägger till karta i diskussioner, direkt i Google maps?
Jag gör det gärna på funbeat det är inte det... 😉/J
Hej!
Går det att mäta vägsträckor eller liknande, som man gör när man lägger till karta i diskussioner, direkt i Google maps?
Jag gör det gärna på funbeat det är inte det... 😉
/J
Quote from Magnus Gelang on 22 January 2008, 18:21Menar du mäta utan att lägga upp det här? Du kan ju mäta sträckor på www.gmap-pedometer.com om det var nåt sånt du menade.
Menar du mäta utan att lägga upp det här? Du kan ju mäta sträckor på http://www.gmap-pedometer.com om det var nåt sånt du menade.
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 19:27Javisst går det! Klicka på Träningsrundor och sen Rita ny runda. Om du inte vill lägga upp rundan så är det bara att låta bli att spara den.
Javisst går det! Klicka på Träningsrundor och sen Rita ny runda. Om du inte vill lägga upp rundan så är det bara att låta bli att spara den.
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 20:14Jag vet inte om det är det Jörgen menar, men det vore alldeles otroligt underbart bra om
man fick upp kilometermarkeringar automagiskt. Har sett det på nåt annat tränings-community,
som dock sög för övrigt 😉
Jag vet inte om det är det Jörgen menar, men det vore alldeles otroligt underbart bra om
man fick upp kilometermarkeringar automagiskt. Har sett det på nåt annat tränings-community,
som dock sög för övrigt 😉
Quote from Camilla Höög on 22 January 2008, 20:21Frågan är nog vad han menar. Kartfunktionen på Funbeat ÄR ju Google maps.
Frågan är nog vad han menar. Kartfunktionen på Funbeat ÄR ju Google maps.
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 20:47OT, jag vet. Det är ju onödigt att kommentera stavfel när det är solklart vad det skulle stå, men jag bara måste här.
Automagiskt, vilket underbart ord! (t+)
Den lilla häxan i mej blev förälskad i ordet på en gång, ska försöka hitta anledningar att anv
OT, jag vet. Det är ju onödigt att kommentera stavfel när det är solklart vad det skulle stå, men jag bara måste här.
Automagiskt, vilket underbart ord! (t+)
Den lilla häxan i mej blev förälskad i ordet på en gång, ska försöka hitta anledningar att anv
Quote from Mats Johansson on 22 January 2008, 22:25Tack för era svar!
Jag ska försöka förklara lite...Vad jag menar är om man inte vill gå in på funbeat för att mäta sträckan på något man planerar.
Jag går då till Googlemaps direkt:
http://maps.google.seStor karta (kartrutan här på funbeat kan vara li
Tack för era svar!
Jag ska försöka förklara lite...
Vad jag menar är om man inte vill gå in på funbeat för att mäta sträckan på något man planerar.
Jag går då till Googlemaps direkt:
http://maps.google.se
Stor karta (kartrutan här på funbeat kan vara li
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 22:27"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic"
-Arhur C. ClarkeOch ja, jag jobbar med IT 😉
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic"
-Arhur C. Clarke
Och ja, jag jobbar med IT 😉
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 22:29OT: Automagiskt är ett perfekt ord i vissa situationer, t ex när en dator gör en schemalagd uppgift prickfritt utan att någon vet varför.
OT: Automagiskt är ett perfekt ord i vissa situationer, t ex när en dator gör en schemalagd uppgift prickfritt utan att någon vet varför.
Quote from Magnus Gelang on 22 January 2008, 23:12Jörgen.
Nu vet jag inte om du menar att du vill veta var på googlemap man hittar det du efterfrågar eller om du efterfrågar såna sajter överhuvud taget. Om du efterfrågar såna sajter generellt så finns det som jag skrev i inlägget högre. Jag älskar g-map
Jörgen.
Nu vet jag inte om du menar att du vill veta var på googlemap man hittar det du efterfrågar eller om du efterfrågar såna sajter överhuvud taget. Om du efterfrågar såna sajter generellt så finns det som jag skrev i inlägget högre. Jag älskar g-map