Quote from Bjarne Lewin on 23 January 2008, 08:24Kan man då säga att du gillar rundritningsfunktionen men tycker att kartan är för liten här på funbeat?
Kan man då säga att du gillar rundritningsfunktionen men tycker att kartan är för liten här på funbeat?
Quote from Mats Johansson on 23 January 2008, 08:30Tack Bullen71!!!
Det var typ g-map jag söker 😉Stor karta med "ritarundafunktion"!
Tack, tack!
/J.
Tack Bullen71!!!
Det var typ g-map jag söker 😉
Stor karta med "ritarundafunktion"!
Tack, tack!
/J.
Quote from Camilla Höög on 23 January 2008, 08:51G-map var riktigt bra. Snyggt med kilometermarkeringar, men av ngn outgrundlig anledning så måste man dubbelklicka för att sätta markeringarna.
G-map var riktigt bra. Snyggt med kilometermarkeringar, men av ngn outgrundlig anledning så måste man dubbelklicka för att sätta markeringarna.
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 09:30Arhur C. Clarke har sagt mycket klokt, tänk om jag hade fattat det när jag tvingades läsa 2001 i skolan.
Jag jobbade i 8 år inom IT-brancen, på en kundservice/helpdesk-avdelning. Det hände då och då att det första man hörde när man svarade på telefonen v
Arhur C. Clarke har sagt mycket klokt, tänk om jag hade fattat det när jag tvingades läsa 2001 i skolan.
Jag jobbade i 8 år inom IT-brancen, på en kundservice/helpdesk-avdelning. Det hände då och då att det första man hörde när man svarade på telefonen v
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 09:45"Arhur C. Clarke har sagt mycket klokt, tänk om jag hade fattat det när jag tvingades läsa 2001 i skolan."
VAR gick du i skolan???
"Arhur C. Clarke har sagt mycket klokt, tänk om jag hade fattat det när jag tvingades läsa 2001 i skolan."
VAR gick du i skolan???
Quote from Magnus Gelang on 23 January 2008, 10:14Jörgen: Varsågod, så lite så 🙂
Anders: Anledningen till att du måste dubbelklicka antar jag är att med 1 klick (som man håller kvar) kan man dra i kartan och då är det ju himla dumt om det blir en markering 🙂
Jörgen: Varsågod, så lite så 🙂
Anders: Anledningen till att du måste dubbelklicka antar jag är att med 1 klick (som man håller kvar) kan man dra i kartan och då är det ju himla dumt om det blir en markering 🙂
Quote from Camilla Höög on 23 January 2008, 10:52Jo, det beror nog på det, men enkelklick fungerar ju på Funbeat och andra siter. Om man klickar blir det markering och om man drar så blir det ingen markering.
Jo, det beror nog på det, men enkelklick fungerar ju på Funbeat och andra siter. Om man klickar blir det markering och om man drar så blir det ingen markering.
Quote from Magnus Gelang on 23 January 2008, 12:11Anders: Jaha kan man fixa det så, det visste inte jag. Jag kan ju säga ang g-map att man lär sig ganska snabbt att man ska dubbelklicka där 🙂
Anders: Jaha kan man fixa det så, det visste inte jag. Jag kan ju säga ang g-map att man lär sig ganska snabbt att man ska dubbelklicka där 🙂
Quote from Elias Engqvist on 23 January 2008, 12:25Håller med LingLing - men säger: "Tvingades"??? Jag skulle ha blivit lycklig om jag hade fått läsa science fiction på skoltid - det närmaste jag kom var väl "Aniara" 🙁
Håller med LingLing - men säger: "Tvingades"??? Jag skulle ha blivit lycklig om jag hade fått läsa science fiction på skoltid - det närmaste jag kom var väl "Aniara" 🙁
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 12:51Ok, jag valde nog lite fel ord. Det var ingen som tvingade mej att läsa just den boken, men vi var tvugna att läsa en bok på engelska. Eftersom utbudet inte var så stort så valde jag den enda bok jag kände igen, att jag hade sett filmen hjälpte nog till.
Ok, jag valde nog lite fel ord. Det var ingen som tvingade mej att läsa just den boken, men vi var tvugna att läsa en bok på engelska. Eftersom utbudet inte var så stort så valde jag den enda bok jag kände igen, att jag hade sett filmen hjälpte nog till.