Quote from Guest on 5 October 2011, 22:16Jag har snart letat över hela internet efter ett par neutrala löparskor med Gore-tex och gärna sula för terränglöpning. Dessutom inte tjock sula. I mitt fall är tanken att jag ska använda dem vintertid, mycket snö, och kallt, min kommun är urusel på att
Jag har snart letat över hela internet efter ett par neutrala löparskor med Gore-tex och gärna sula för terränglöpning. Dessutom inte tjock sula. I mitt fall är tanken att jag ska använda dem vintertid, mycket snö, och kallt, min kommun är urusel på att
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 22:26Kollat på Salomon?
Kollat på Salomon?
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 22:33Salomon och jag är inte bästa vänner, men jag kanske måste ge dem en ny chans, de har ganska många Gore-tex modeller.
Jag har mest gått förbi dem.
Salomon och jag är inte bästa vänner, men jag kanske måste ge dem en ny chans, de har ganska många Gore-tex modeller.
Jag har mest gått förbi dem.
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 23:11Salomon SpeedCross, suverränt grepp.
Salomon SpeedCross, suverränt grepp.
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 23:44Icebug?
Icebug?
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 01:43De är visserligen inte Gore-Tex men Merrell har tre nya modeller som kan vara intressanta. De heter Lithe, Contour och Mighty Glove. Lithe är i softshellmaterial så de borde hålla väta ute hyfsat. Contour är en vattentät lädersko och Mighty är läder men s
De är visserligen inte Gore-Tex men Merrell har tre nya modeller som kan vara intressanta. De heter Lithe, Contour och Mighty Glove. Lithe är i softshellmaterial så de borde hålla väta ute hyfsat. Contour är en vattentät lädersko och Mighty är läder men s
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 10:33Fråga: Vill du verkligen ha Gore Tex i dina terrängskor?
Om du trampar i en bara lite lite för djup pöl så kommer det in vatten i skon som sen inte kan komma ut. Du kommer få plufsa & smacka dig fram under resten av passet.
De flesta terrängskor är så p
Fråga: Vill du verkligen ha Gore Tex i dina terrängskor?
Om du trampar i en bara lite lite för djup pöl så kommer det in vatten i skon som sen inte kan komma ut. Du kommer få plufsa & smacka dig fram under resten av passet.
De flesta terrängskor är så p
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 11:42Det är inte vatten jag vill hålla borta, det är snö. Jag bor i den kommunen i norra Sverige som är sämst på snöröjning. Dessutom så tycker jag att Gore-tex skyddar lite mer mot kyla än det vanliga tyget som brukar vara i löparskor, som jag upplever kyler
Det är inte vatten jag vill hålla borta, det är snö. Jag bor i den kommunen i norra Sverige som är sämst på snöröjning. Dessutom så tycker jag att Gore-tex skyddar lite mer mot kyla än det vanliga tyget som brukar vara i löparskor, som jag upplever kyler
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 11:44Neoprensockor kan funka?
Neoprensockor kan funka?
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 12:05Jag kör med skon enligt ovan ihop med en Inov8 Debris Gaitor både i obanat & snö.
Jag kör med skon enligt ovan ihop med en Inov8 Debris Gaitor både i obanat & snö.