Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 20:08Vissa Bettan-medlemmars skogarderober bör leva vidare utan alltför mycket offentlig insyn.
Vissa Bettan-medlemmars skogarderober bör leva vidare utan alltför mycket offentlig insyn.
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 23:10Inov-8 damaskerna är det pet-noga med storleken?
Jag hittade dem på Startfittnes men bara M och L jag behöver S, och sambon skulle beställa annat så de skulle ju ha passat fint.
Inov-8 damaskerna är det pet-noga med storleken?
Jag hittade dem på Startfittnes men bara M och L jag behöver S, och sambon skulle beställa annat så de skulle ju ha passat fint.
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 07:16Jag var inte ens medveten om att det var olika storlek på dem. Antar att jag köpte S, det var ett par år sedan. Tror inte det skulle bli allt för fel för min del om de var en storlek större. Har 40 i löparskorna.
Jag var inte ens medveten om att det var olika storlek på dem. Antar att jag köpte S, det var ett par år sedan. Tror inte det skulle bli allt för fel för min del om de var en storlek större. Har 40 i löparskorna.
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 09:57Jag har strl M på mina, 44 i skostorlek.
Jag har strl M på mina, 44 i skostorlek.