Quote from Guest on 30 June 2008, 21:52Tävlingsetapp Veterancupen i Gottne (Örnsköldsvik).
Tempo lördagen
Linje söndagenhttp://www.scf.se/FixtureLink.asp?WCI=wiDisplayFixture&CompetitionId=18138
Tävlingsetapp Veterancupen i Gottne (Örnsköldsvik).
Tempo lördagen
Linje söndagen
http://www.scf.se/FixtureLink.asp?WCI=wiDisplayFixture&CompetitionId=18138
Quote from mats1976@gmail.com on 30 June 2008, 22:02Provcyklade banan igår, riktigt kul, speciellt om man gillar motlut (t+)
Provcyklade banan igår, riktigt kul, speciellt om man gillar motlut (t+)
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 22:06Motlut låter kul! Varken jag eller klubbkamraten har sett banan tidigare och hinner sannolikt inte provköra (möjligen i bil), så det blir ett spännande förstavarv.
Motlut låter kul! Varken jag eller klubbkamraten har sett banan tidigare och hinner sannolikt inte provköra (möjligen i bil), så det blir ett spännande förstavarv.
Quote from mats1976@gmail.com on 30 June 2008, 22:16En riktigt tuff sträcka från Mellansel upp till korsningen, i mina mått mätt 😉
Kommer och hejar om vi är hemma.
En riktigt tuff sträcka från Mellansel upp till korsningen, i mina mått mätt 😉
Kommer och hejar om vi är hemma.
Quote from Emma Sjöberg on 30 June 2008, 22:21Finns det ingen hyvel som kan plana ut det hela lite?? 😀
Finns det ingen hyvel som kan plana ut det hela lite?? 😀
Quote from mats1976@gmail.com on 30 June 2008, 22:28Ha, ha Silva, det har jag tyckt många gånger, ibland blir man riktigt less. Dessutom är det sprickor och bulor till för-b. Asfalten runt Vättern var en fröjd att cykla på.
Ha, ha Silva, det har jag tyckt många gånger, ibland blir man riktigt less. Dessutom är det sprickor och bulor till för-b. Asfalten runt Vättern var en fröjd att cykla på.
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 22:29Verkar ju dumt å inte vara med, om du är där. Eller hur? 😉
Verkar ju dumt å inte vara med, om du är där. Eller hur? 😉
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 22:30Silva! Då ska vi nog ta ett snack med den där bonden i Ockelbo ;).
Silva! Då ska vi nog ta ett snack med den där bonden i Ockelbo ;).
Quote from Emma Sjöberg on 30 June 2008, 22:35Jahapp ja.. vägar med en massa backar.. varför envisas man med det?? nästan alla klagar ju iaf på just backarna? 😉
Absolut Jonas.. *noterar en stycke väghyvel önskas till Mellansel*
Shit alltså.. det där böjrjar närma sig mina hemtrakter..
Jahapp ja.. vägar med en massa backar.. varför envisas man med det?? nästan alla klagar ju iaf på just backarna? 😉
Absolut Jonas.. *noterar en stycke väghyvel önskas till Mellansel*
Shit alltså.. det där böjrjar närma sig mina hemtrakter..
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 22:45Vi har bara backar häromkring.
Vi har bara backar häromkring.