Quote from Elias Engqvist on 30 June 2008, 22:47Backar gör dig starkare!
Backar gör dig starkare!
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 22:51Japp, de gjorde att Västerbron verkade rätt beskedlig måste jag säga.
Japp, de gjorde att Västerbron verkade rätt beskedlig måste jag säga.
Quote from mats1976@gmail.com on 30 June 2008, 22:58Konstigt, när jag började cykla här så tyckte jag det var backar överallt, numera ser man dem som en självklarhet. Föredrar nog backar vs långa raksträckor med motvind.
Konstigt, när jag började cykla här så tyckte jag det var backar överallt, numera ser man dem som en självklarhet. Föredrar nog backar vs långa raksträckor med motvind.
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 22:59Så var det för mig med, med löpningen. I början tyckte jag det var backigt, det tycker jag inte nu.
Så var det för mig med, med löpningen. I början tyckte jag det var backigt, det tycker jag inte nu.
Quote from Jan Lundquist on 1 July 2008, 07:27"I början tyckte jag det var backigt, det tycker jag inte nu. "
Det där ser jag fram emot!
"I början tyckte jag det var backigt, det tycker jag inte nu. "
Det där ser jag fram emot!
Quote from Emma Sjöberg on 1 July 2008, 08:10Att man anpassar sig blir väldigt tydligt... jag bryr mej inte om vinden här längre.. det blåser ju iaf sån J***a motvind överallt här på platten! 😀
Sen är det väl så att man blir bättre hela tiden (jag hoppas jag blir det iaf!) om man skulle jämföra m
Att man anpassar sig blir väldigt tydligt... jag bryr mej inte om vinden här längre.. det blåser ju iaf sån J***a motvind överallt här på platten! 😀
Sen är det väl så att man blir bättre hela tiden (jag hoppas jag blir det iaf!) om man skulle jämföra m
Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 17:37Stora plåster å kramar till er som drabbades av olyckan 500m innan målgången! Det där har gjort riktigt ont för några!
Stora plåster å kramar till er som drabbades av olyckan 500m innan målgången! Det där har gjort riktigt ont för några!
Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 17:40Vad har nu hänt?
Vad har nu hänt?
Quote from mats1976@gmail.com on 6 July 2008, 17:42Nej, vad tråkigt, vad hände?
Nej, vad tråkigt, vad hände?
Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 17:42Klungspurten för andra startgruppen. 7 cyklister flög ihop genom att 2 först körde in i varandra, 3e bakom in i de två och ytterligare cyklister rakt över den tredje. Enligt uppgift cirka kl 13.30 5 av dem till sjukhus. Tummar, skrapsår, nyckelben och en
Klungspurten för andra startgruppen. 7 cyklister flög ihop genom att 2 först körde in i varandra, 3e bakom in i de två och ytterligare cyklister rakt över den tredje. Enligt uppgift cirka kl 13.30 5 av dem till sjukhus. Tummar, skrapsår, nyckelben och en