Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningGPS-klocka på Tjurruset?
You need to log in to create posts and topics.

12

Annika, du har helt rätt. Det var gyttjebad för mig också, och inte bara lite lera på klockan. Har nog förträngt lite vad som komma skall 😀 Följer nog ditt exempel och lämnar klockan hemma, men ja om jag visste säkert att den skulle hålla så skulle jag h

Och du heter Kristina, inte Annika, sorry...(H)

Helt OK, Annika går också bra - jag är inte så petig. 😀 Och den kanske håller, jag vet inte. Men det kan ju vara "tjock-lera" som vi får bada i och jag kan tänka mig att det kan åka in i mekaniken så jag vågar i alla fall inte chansa.

Håller med dig igen 🙂 Det får bli en utmaning helt enkelt att lyckas hålla det tempo man vill..kan ju vara bra att träna på också..

För mig handlar den här tävlingen om att komma i mål så hel som möjligt och med ett flin på läpparna. Jag fegar alltså kraftigt fartmässigt och bryr mig alltså inte om fart eller tid utan har bara skoj. Därför gör jag inte heller som jag såg en del gjorde

Hehe, jag sprang med mp3-spelare på mitt førsta Tjurrus før några år sen. Vid det bløtaste partiet simmade jag med den mellan tænderna. Den klarade sig, och det gjorde æven min pulsklocka. Jag skulle ha pulsklocka på Tjurruset igen om jag skulle springa,

Se där - ja som jag skrev längre upp så vet jag inte om den klarar sig. 🙂 Men min iPod har jag svårt att föreställa mig skulle överleva - den är superkänslig verkar det som. Den förra jag hade överlevde inte ens 40 graders tvätt i maskin. 😀

Hade en usel tid förra året då jag i princip var nybliven löpare, hade aldrig sprungit en mil så detta var alltså min första mil. 😀 Är ju svårt att satsa på en tid men bara jag hamnar lite högre upp i resultatlistan än förra året blir jag nöjd. Är ju kul

Jag sprang med min 405CX förra året, det gick utan problem... den var t.o.m nere och badade i leran några gånger (dock drog jag över den med jackan.. bara för att!)

12