Quote from Jan Lundquist on 20 August 2007, 09:18Nu har jag fått svar från Magellan:
Hej!
Ja IPX4 är en vedertagen standard som betyder strilsäker. Den bör absolut tåla regn på ett cykelstyre.
Med vänlig hälsning
Ola
Support
gps@work
www.magellansverige.se-----------------------------
Nu har jag fått svar från Magellan:
Hej!
Ja IPX4 är en vedertagen standard som betyder strilsäker. Den bör absolut tåla regn på ett cykelstyre.
Med vänlig hälsning
Ola
Support
gps@work
http://www.magellansverige.se
-----------------------------
Quote from Funbeat user on 20 August 2007, 09:26Tjena Stina,
Tack! 🙂
Gav du dem länken till happymtb:s utvärdering och vad sa de i sådana fall om den? Den visar ju på ett helt annat "in real life"-svar än vad de påstår...
Tjena Stina,
Tack! 🙂
Gav du dem länken till happymtb:s utvärdering och vad sa de i sådana fall om den? Den visar ju på ett helt annat "in real life"-svar än vad de påstår...
Quote from Funbeat user on 20 August 2007, 09:36Jag kanske har missat något här men varför tittar ni inte på Garmins modell
http://www.garmin.se/productpage_tab1.aspx?pageid=1273
Den är ju gjord för friluftsliv, vattentät, och var wayfinder. Med pilar och allt ?
Visserligen kostar den lite när man läg
Jag kanske har missat något här men varför tittar ni inte på Garmins modell
http://www.garmin.se/productpage_tab1.aspx?pageid=1273
Den är ju gjord för friluftsliv, vattentät, och var wayfinder. Med pilar och allt ?
Visserligen kostar den lite när man läg
Quote from Funbeat user on 20 August 2007, 10:24Jonas, den har vi också tittat på 🙂 , se Christer Hedbergs inlägg och mina kommentarer. Jag tror den är jättebra men generellt verkar den vara mer lämpad för mtb och andra saker än racercykling (se mina kommentarer). Ur vissa synpunkter är det ju också
Jonas, den har vi också tittat på 🙂 , se Christer Hedbergs inlägg och mina kommentarer. Jag tror den är jättebra men generellt verkar den vara mer lämpad för mtb och andra saker än racercykling (se mina kommentarer). Ur vissa synpunkter är det ju också
Quote from Jan Lundquist on 20 August 2007, 10:28> Gav du dem länken till happymtb:s utvärdering och vad sa de i sådana fall om den? Den visar ju på ett helt annat "in real life"-svar än vad de påstår...
Nej, det kunde jag ju gjort men om de säger att den är strilsäker får man ju utgå från det och har
> Gav du dem länken till happymtb:s utvärdering och vad sa de i sådana fall om den? Den visar ju på ett helt annat "in real life"-svar än vad de påstår...
Nej, det kunde jag ju gjort men om de säger att den är strilsäker får man ju utgå från det och har
Quote from Funbeat user on 20 August 2007, 10:36Så sant, så sant. 🙂
Så sant, så sant. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 August 2007, 14:00Hej..
"Nej, det kunde jag ju gjort men om de säger att den är strilsäker får man ju utgå från det och har därmed reklamationsrätt om den inte skulle klara stril"
Sant, men hjälper föga när man står t.ex mitt i Götet och inte hittar ut/rätt. 🙁 Men viss
Hej..
"Nej, det kunde jag ju gjort men om de säger att den är strilsäker får man ju utgå från det och har därmed reklamationsrätt om den inte skulle klara stril"
Sant, men hjälper föga när man står t.ex mitt i Götet och inte hittar ut/rätt. 🙁 Men viss
Quote from Funbeat user on 20 August 2007, 17:21Från Garmins hemsida:
"z?mo 550 makes it easy to plan your next trip and share routes with your riding buddies. Plan trips on your computer before you start. Search for food and fuel stops and local attractions. Then, transfer your route to z?mo and go."
Från Garmins hemsida:
"z?mo 550 makes it easy to plan your next trip and share routes with your riding buddies. Plan trips on your computer before you start. Search for food and fuel stops and local attractions. Then, transfer your route to z?mo and go."
Quote from Jan Lundquist on 20 August 2007, 18:08Fortstättning på Magellan: Jag frågade vad de tyckte om testet på Happy MTB och fick följande svar:
"Hej igen Stina!
Den är testat och godkänd för den standard som anges (IPX4). Jag har personligen haft den i regn åtskilliga timmar utan problem (dock e
Fortstättning på Magellan: Jag frågade vad de tyckte om testet på Happy MTB och fick följande svar:
"Hej igen Stina!
Den är testat och godkänd för den standard som anges (IPX4). Jag har personligen haft den i regn åtskilliga timmar utan problem (dock e
Quote from Funbeat user on 20 August 2007, 18:28Stina, du är en klippa! 🙂
Stina, du är en klippa! 🙂