Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 09:27Så - vad tycker ni? Jag funderar också på vilket som är bäst. Har bara kört på "smart" hittills så jag vet inte.
Så - vad tycker ni? Jag funderar också på vilket som är bäst. Har bara kört på "smart" hittills så jag vet inte.
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 09:46Generellt kan man säga att smart är lika bra utom i vissa specialfall (orientering, varvbana) och sparar väldigt mycket plats i klockan.
Generellt kan man säga att smart är lika bra utom i vissa specialfall (orientering, varvbana) och sparar väldigt mycket plats i klockan.
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 11:10Garmin 310 XT har tillräckligt med minne så att man gott och väl kan kosta på sig sekundinspelning. Själv saknar jag lite min gamla Suuntos RR-sampling.
En annan kommentar om smart-sampling:
"intervallerna i sista låten före vilan ser lite väl avrundad
Garmin 310 XT har tillräckligt med minne så att man gott och väl kan kosta på sig sekundinspelning. Själv saknar jag lite min gamla Suuntos RR-sampling.
En annan kommentar om smart-sampling:
"intervallerna i sista låten före vilan ser lite väl avrundad
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 23:38Glömde klockan till helgens OL-tävling (#)
Glömde klockan till helgens OL-tävling (#)
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 07:52"intervallerna i sista låten före vilan ser lite väl avrundade ut."
Just det har nog mindre med klockan än Garmin Connect att göra. Det går att välja dämpning även i GC, men den är generellt hög.
"intervallerna i sista låten före vilan ser lite väl avrundade ut."
Just det har nog mindre med klockan än Garmin Connect att göra. Det går att välja dämpning även i GC, men den är generellt hög.