Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 01:41Tråkigt med för kort Git! Inte alls bra för självförtroendet..! 😉
Tråkigt med för kort Git! Inte alls bra för självförtroendet..! 😉
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 15:45Jag använde FunBeats GPS-funktion första gången i förra veckan. Medan min GPS-klocka visade att jag sprungit 5.35 km visade FunBeat 7 km. Jag har kontrollerat min klocka flera gånger och den stämmer. Oacceptabelt!
Jag använde FunBeats GPS-funktion första gången i förra veckan. Medan min GPS-klocka visade att jag sprungit 5.35 km visade FunBeat 7 km. Jag har kontrollerat min klocka flera gånger och den stämmer. Oacceptabelt!
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 16:47Stänga av Wifi inför löprundan är ett tips.
Stänga av Wifi inför löprundan är ett tips.
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 01:27Ok, ska stänga av wifi! Jag har kontakt med funbeat via mail nu så hoppas få hjälp av dem, hoppas på en förbättring nu då!
Med vänlig hälsning,
Malin
Ok, ska stänga av wifi! Jag har kontakt med funbeat via mail nu så hoppas få hjälp av dem, hoppas på en förbättring nu då!
Med vänlig hälsning,
Malin
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 11:01En relevantare jämförelse är väl att jämföra Funbeat-appen med andra telefon-appar. En GPS-klocka är gjord för i princip en enda sak (okej, den kan kanske mäta puls också, och visa tiden, men i stort sett). En app använder en viss telefons GPS. De är säll
En relevantare jämförelse är väl att jämföra Funbeat-appen med andra telefon-appar. En GPS-klocka är gjord för i princip en enda sak (okej, den kan kanske mäta puls också, och visa tiden, men i stort sett). En app använder en viss telefons GPS. De är säll
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 12:07Jag testade funbeatappen igår när jag cyklade och den mätte mer exakt än vad runkeeper gör. Då avslutade jag min cykling på slutet av valhallavägen och märkte inget. Men det kanske är värre högre upp på valhallavägen.
Däremot tycker jag att funbeat appen
Jag testade funbeatappen igår när jag cyklade och den mätte mer exakt än vad runkeeper gör. Då avslutade jag min cykling på slutet av valhallavägen och märkte inget. Men det kanske är värre högre upp på valhallavägen.
Däremot tycker jag att funbeat appen
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 19:30Bor också i Sthlm:s innerstad, Kungsholmen, den mätte även här ganska precis dubbelt så långt som jag sprang en dag, en annan dag fungerade det så... Jag är dock nyfiken på en annan sak, kan man stänga av den pratande damen? Springer inte med lurar, lite
Bor också i Sthlm:s innerstad, Kungsholmen, den mätte även här ganska precis dubbelt så långt som jag sprang en dag, en annan dag fungerade det så... Jag är dock nyfiken på en annan sak, kan man stänga av den pratande damen? Springer inte med lurar, lite
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 14:23Jag har ingen aning om det är "fel" på Funbeat-appen, har aldrig tidagare använt sådanna typer av program, vill bara att det skall fungera. Om så är fallet är det ju bra om de får reda på det så att de kan lösa det 🙂
...Men eftersom era andra fungerar k
Jag har ingen aning om det är "fel" på Funbeat-appen, har aldrig tidagare använt sådanna typer av program, vill bara att det skall fungera. Om så är fallet är det ju bra om de får reda på det så att de kan lösa det 🙂
...Men eftersom era andra fungerar k
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 17:16Telefonen kan utgöra ett problem. Testa därför med någon annan app, t.ex. Runkeeper eller Endomondo.
Telefonen kan utgöra ett problem. Testa därför med någon annan app, t.ex. Runkeeper eller Endomondo.
Quote from Funbeat user on 21 July 2012, 12:57Har inte använt Funbeat-appen i löpningssammanhang förut men konstaterade nu att en uppmätt (eniro) sträcka på 7 km blev nästan 7,6 km med appen. Mina inställningar är uppdatering varje sekund och filtrering "låg". Det syns på kartan att det blir väldigt
Har inte använt Funbeat-appen i löpningssammanhang förut men konstaterade nu att en uppmätt (eniro) sträcka på 7 km blev nästan 7,6 km med appen. Mina inställningar är uppdatering varje sekund och filtrering "låg". Det syns på kartan att det blir väldigt