Quote from Funbeat user on 26 October 2011, 15:37"Kommer klockan ihåg positionen om jag kommer tillbaka till ett ställe efter att ha varit på annan ort?"
Nej, den kommer ihåg den bild den hade senast den var påslagen. Men den kan se samma satellitbild även om det rör sig om relativt stora förflyttninga
"Kommer klockan ihåg positionen om jag kommer tillbaka till ett ställe efter att ha varit på annan ort?"
Nej, den kommer ihåg den bild den hade senast den var påslagen. Men den kan se samma satellitbild även om det rör sig om relativt stora förflyttninga
Quote from Funbeat user on 26 October 2011, 15:44Jag köpte nyligen en 610, eftersom min 305 började bli utsliten. Jag tycker 610 tar rätt lång tid på sig att starta upp. Slår på den och lägger i fönstret när jag börjar byta om, men den går ju över i sparläge rätt snabbt, och om jag förstår det rätt så d
Jag köpte nyligen en 610, eftersom min 305 började bli utsliten. Jag tycker 610 tar rätt lång tid på sig att starta upp. Slår på den och lägger i fönstret när jag börjar byta om, men den går ju över i sparläge rätt snabbt, och om jag förstår det rätt så d
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 19:44"Nej, den kommer ihåg den bild den hade senast den var påslagen" är inte helt sant ...
Det den gör är att den sparar information om hur satelliterna rör sig så att den kan räkna ut vilka satelliter den borde se.
"Nej, den kommer ihåg den bild den hade senast den var påslagen" är inte helt sant ...
Det den gör är att den sparar information om hur satelliterna rör sig så att den kan räkna ut vilka satelliter den borde se.
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 21:18Ah se där, det visste jag inte, men det är nog givet den position den hade sist iaf.
Ah se där, det visste jag inte, men det är nog givet den position den hade sist iaf.