Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 22:10Jag har testat Cardio trainer, MyTracks och Jogtracker för löpning. För cykling endast MyTracks.
Nånting säger mig att MyTracks är bäst för cykling, då det "bara" sparar rutten och inte har massa andra funktioner, som t ex Cardio trainer som jag använde
Jag har testat Cardio trainer, MyTracks och Jogtracker för löpning. För cykling endast MyTracks.
Nånting säger mig att MyTracks är bäst för cykling, då det "bara" sparar rutten och inte har massa andra funktioner, som t ex Cardio trainer som jag använde
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 09:53Intressant tråd!
Står i valet och kvalet om jag skall köpa en Iphone eller Androidlur med lämpliga gadgets för löpning och cykling.
Intressant tråd!
Står i valet och kvalet om jag skall köpa en Iphone eller Androidlur med lämpliga gadgets för löpning och cykling.
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 12:02Det valet är enkelt i sådanafall tycker jag 😉
En samsung androidlur är det du ska ha =)
Det valet är enkelt i sådanafall tycker jag 😉
En samsung androidlur är det du ska ha =)
Quote from Camilla Höög on 15 January 2010, 12:03Om jag skulle skaffa en ny telefon idag så skulle det bli en Nexus One.
Om jag skulle skaffa en ny telefon idag så skulle det bli en Nexus One.
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 12:27Byter till Iphone nu utan att veta vad som erbjuds 🙁 men utbudet verkar inte vara ett problem. Det jag ville koplettera i tråden var att jag använt Sportstracker i Nokia E90 en kul sak med altitude vs distans m.m.
Byter till Iphone nu utan att veta vad som erbjuds 🙁 men utbudet verkar inte vara ett problem. Det jag ville koplettera i tråden var att jag använt Sportstracker i Nokia E90 en kul sak med altitude vs distans m.m.
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 18:58Jag kör med instamapper.
Lite väl simpel för dina krav dock...http://www.instamapper.com/android_howto.html
Jag kör med instamapper.
Lite väl simpel för dina krav dock...
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 10:38Nexus One eller HC Hero ligger väl bäst till. Om det nu inte blir en Iphone.
Eller kan du kanske övertyga mig Henrik om varför jag ska köpa en Samsungtelefon? (mutor välkomnas 😉
Nexus One eller HC Hero ligger väl bäst till. Om det nu inte blir en Iphone.
Eller kan du kanske övertyga mig Henrik om varför jag ska köpa en Samsungtelefon? (mutor välkomnas 😉
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 10:59Jag kan inte muta dig att köpa en Samsung tyvärr ;).
Det valet måste man ta med lite förnuft att det är samsung som är det bästa ;).
Nexus one tror jag är riktigt bra också förövrigt. HTC Hero har jag hört många som har haft problem med att dom hänger sig
Jag kan inte muta dig att köpa en Samsung tyvärr ;).
Det valet måste man ta med lite förnuft att det är samsung som är det bästa ;).
Nexus one tror jag är riktigt bra också förövrigt. HTC Hero har jag hört många som har haft problem med att dom hänger sig
Quote from j sollerman on 18 January 2010, 12:06Det är väl bara Nexus One som gäller nu.
Det är väl bara Nexus One som gäller nu.
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 12:55Ja, inte läst så mycket om den men den verkar riktigt schysst.
Inte så insatt i mobiler, jag har ansvar för A/V-delen.
Ja, inte läst så mycket om den men den verkar riktigt schysst.
Inte så insatt i mobiler, jag har ansvar för A/V-delen.