Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 20:15Klart du kan köra, fast inte vara i mål före tävlingscyklisterna.
Klart du kan köra, fast inte vara i mål före tävlingscyklisterna.
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 20:17Jag ska försöka ta mig dit för att titta. Synd att det inte är i Gbg bara.
Jag ska försöka ta mig dit för att titta. Synd att det inte är i Gbg bara.
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 21:27Såklart du ska cykla Bea!!!
Jag hoppas att jag är pigg nog för att cykla och jag är då INTE snabb eller tävlingscyklist. Funderar på att trappa ner från Medio till Piccolo om jag inte blir magiskt pigg och fräsch (och får hundra mil till i benen) under v
Såklart du ska cykla Bea!!!
Jag hoppas att jag är pigg nog för att cykla och jag är då INTE snabb eller tävlingscyklist. Funderar på att trappa ner från Medio till Piccolo om jag inte blir magiskt pigg och fräsch (och får hundra mil till i benen) under v
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 08:14Hade nog känts kontigt att köra Kungsbacka Grand Fondo i Göteborg.......
Hade nog känts kontigt att köra Kungsbacka Grand Fondo i Göteborg.......
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 08:18Kungsbackas etapplopp gick alltid i Fjärås så inget är omöjligt.
Alltid kul med längsgående spårvagnsspår.
Kungsbackas etapplopp gick alltid i Fjärås så inget är omöjligt.
Alltid kul med längsgående spårvagnsspår.
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 09:47Nej Bea, det är inte bara elitcyklister, jag skall dit, men jag skall bara cykla medio fondo 84km, utan riktiga cykelkläder och med min "fina" citybike/hybrid...:-(
Mvh
Markus
Nej Bea, det är inte bara elitcyklister, jag skall dit, men jag skall bara cykla medio fondo 84km, utan riktiga cykelkläder och med min "fina" citybike/hybrid...:-(
Mvh
Markus
Quote from j sollerman on 18 August 2008, 10:30AM klart att du ska köra medio!
AM klart att du ska köra medio!
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 10:31"Synd att det inte är i Gbg bara."
Ehh... så du kräver att cykelloppen ska gå utanför din lägenhet??? Kungsbacka är ju bara några mil från Göteborg.... Om det bara är ett par mil till start så tycker jag att det är väldigt nära. Nästan oförskämt bortskäm
"Synd att det inte är i Gbg bara."
Ehh... så du kräver att cykelloppen ska gå utanför din lägenhet??? Kungsbacka är ju bara några mil från Göteborg.... Om det bara är ett par mil till start så tycker jag att det är väldigt nära. Nästan oförskämt bortskäm
Quote from j sollerman on 18 August 2008, 10:37Antal anmälda just nu
Gran Fondo: 157
Medio Fondo: 69
Piccolo Fondo: 19
Antal anmälda just nu
Gran Fondo: 157
Medio Fondo: 69
Piccolo Fondo: 19
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 10:44Ska springa Midnattsloppet på lördagkvällen, men finns det något krut kvar i benen vore det skitkul att cykla. Kanonfin runda!
Ska springa Midnattsloppet på lördagkvällen, men finns det något krut kvar i benen vore det skitkul att cykla. Kanonfin runda!