Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 15:33Men vad är det med dig, Linus? Jag bara tyckte att det var synd att det inte går i Gbg. Kungsbacka lär inte många hitta till, medan ett lopp i Gbg hade fått en gratispublik i tiotusental utan annonser.
Tre mil är ändå tre mil.
Men vad är det med dig, Linus? Jag bara tyckte att det var synd att det inte går i Gbg. Kungsbacka lär inte många hitta till, medan ett lopp i Gbg hade fått en gratispublik i tiotusental utan annonser.
Tre mil är ändå tre mil.
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 16:15Aha det var då du menade. Jag ber om ursäkt för att jag antog saker utan att tänka eller fråga hur du menade.
Aha det var då du menade. Jag ber om ursäkt för att jag antog saker utan att tänka eller fråga hur du menade.
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 16:23Vi körde GP i Slottsskogen 04?
Massor med folk och säkert femtio som tittade på cykeltävling.
Folk var mest sura för att de inte gå kors och tvärs för att se sälarna.
Ja, de i säldammarna och inte oss i veteranklasserna.Slutade med att det inte gick att
Vi körde GP i Slottsskogen 04?
Massor med folk och säkert femtio som tittade på cykeltävling.
Folk var mest sura för att de inte gå kors och tvärs för att se sälarna.
Ja, de i säldammarna och inte oss i veteranklasserna.
Slutade med att det inte gick att
Quote from Bengt Askerfelt on 18 August 2008, 16:42Men konsert (Way Out west) gick att ordna i Slottsskogen; parken avspärrad till stor del i en hel vecka och nu tar det flera veckor att få ordning på gräsmattorna igen. :@
Måttet var rågat när jag passerade parken på min cykelrunda och en maktgalen Way O
Men konsert (Way Out west) gick att ordna i Slottsskogen; parken avspärrad till stor del i en hel vecka och nu tar det flera veckor att få ordning på gräsmattorna igen. :@
Måttet var rågat när jag passerade parken på min cykelrunda och en maktgalen Way O
Quote from j sollerman on 19 August 2008, 07:19Jag har gps så jag hittar nog till kungsbacka 😉
Jag har gps så jag hittar nog till kungsbacka 😉
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 07:20Sedan lägger du dig direkt efter ledarbilen.
Sedan lägger du dig direkt efter ledarbilen.
Quote from j sollerman on 19 August 2008, 07:21Ja de får jag nog försöka göra, annars kommer jag nog inte hitta runt.
Ja de får jag nog försöka göra, annars kommer jag nog inte hitta runt.
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 17:47Då var beslutet fattat, loppet ska köras:-)
Då var beslutet fattat, loppet ska köras:-)
Quote from Funbeat user on 23 August 2008, 23:47Ser ni en ettrig fotograf vid start/mål och nån jobbig uppförsbacke, så är chansen stor att det är jag. Håll utkik efter rakad skalle, gröna pilotbyxor och Pentax-utrustning...
🙂
Ser ni en ettrig fotograf vid start/mål och nån jobbig uppförsbacke, så är chansen stor att det är jag. Håll utkik efter rakad skalle, gröna pilotbyxor och Pentax-utrustning...
🙂
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 03:18Å nej, jag som inte har packat sminket!!!
//Hon som inte kan sova
Å nej, jag som inte har packat sminket!!!
//Hon som inte kan sova