Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelGrattis till alla Vätternrundecyk …
You need to log in to create posts and topics.

Jo, jag bröt förra året och fick vänta ett rätt bra tag i depån, å andra sidan var bussen inte särskilt full.
Som jag fattade det så hade bussarna i Motala egentligen andra uppgifter, det är lite oklart vad, någon som inte fick åka buss igår pga att buss

@Heff, utdrag ur VR regler: Se 3:e punkten.

Efter utvärdering tillsammans med polisen har Vätternrundans organisation inför loppet 2012 beslutat att :

*Samtliga startgrupper i SUB 9 kommer att ha en funktionärs MC åkare med sig runt banan. Detta fordon

Jag håller på att ladda för att skriva ett mail till dom.

Jag klarade mig generellt bra.. Stod i Hjo mellan 06:40 då jag bröt första gången till 09:10 då jag tröttnade på att inte få någon info alls och fortsatte min färd till Karlsborg där dom hade tagi

Trist Gustaf, roligare kan man ha!

Skulle de inte kunnat ha ngn form av värme i Hjo?

Några enkla kupevärmare har varit guld värt...

... och kostar inte sååå mycket.

Ja man tycker det... Fanns iof värme där dom serverade maten. Men skulle alla som bröt vara där? Och hur skulle man då komma på bussen som var full på ett par sekunder...

Fanns det värme där? Inte när jag var där, då kom all kall luft in från de öppna dörrarna och fönstren.

Jag stod inne på toaletten (ej i kön) i 15 minuter, där var det "lite" varmare iaf...

Heff: Langing har funnits under många år, finns bild bevis på många stora klubbar som gör så, jag till och med var med en sådan grupp där jag stod brevvid medans de fick mackor m.m. så Trenden har knappast startats av Ride of Hope, som INTE hade det med s

Intressant när deltagare på ett motionslopp bryter mot reglerna som arrangören har.

Vem pratar du om och Vilka reglar var det?