Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 19:37Jag behöll min regnjacka i 28 mil....(H)
Jag behöll min regnjacka i 28 mil....(H)
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 21:26Själv tog jag på mig min efter knappt 20 mil.
Jag tappade kedjan och då kunde jag ju lika gärna ta på mig min jacka, då jag ändå stod still. Annars hade jag nog lika gärna kunnat kört på i kort kort plus knävärmare. För min del var det inte kallare än s
Själv tog jag på mig min efter knappt 20 mil.
Jag tappade kedjan och då kunde jag ju lika gärna ta på mig min jacka, då jag ändå stod still. Annars hade jag nog lika gärna kunnat kört på i kort kort plus knävärmare. För min del var det inte kallare än s
Quote from Funbeat user on 21 June 2012, 15:44Som tur är fick jag cykla mycket ensam när det var som kallast, då får man upp värmen. De gånger jag frös lite på cykeln var när jag låg och päste i en klunga. Jag körde kortärmar med lösarmar och vindväst, kortben med lösben, skoskydd och mössa, blev rä
Som tur är fick jag cykla mycket ensam när det var som kallast, då får man upp värmen. De gånger jag frös lite på cykeln var när jag låg och päste i en klunga. Jag körde kortärmar med lösarmar och vindväst, kortben med lösben, skoskydd och mössa, blev rä
Quote from Funbeat user on 22 June 2012, 21:47Visst fan var det skitväder, startade 4.46 när det började regna. Kallt blev det från Gränna till Fagerhult där det lättade upp. Lagom till Hjo var jag redigt varm igen och i Karlsborg var det dags att klä av sig ytterlagret. Tänka sig, jag överlevde och
Visst fan var det skitväder, startade 4.46 när det började regna. Kallt blev det från Gränna till Fagerhult där det lättade upp. Lagom till Hjo var jag redigt varm igen och i Karlsborg var det dags att klä av sig ytterlagret. Tänka sig, jag överlevde och
Quote from Funbeat user on 25 June 2012, 13:23Låt säga att de snabba subgrupperna startar först, säg vid 03. Efter ett par timmar släpper man iväg de sista som planerar att klara av loppet på 20 timmar och således går i mål kl 1 på natten. De som tar ännu längre tid på sig går i mål ännu senare på na
Låt säga att de snabba subgrupperna startar först, säg vid 03. Efter ett par timmar släpper man iväg de sista som planerar att klara av loppet på 20 timmar och således går i mål kl 1 på natten. De som tar ännu längre tid på sig går i mål ännu senare på na
Quote from ellen olsson on 25 June 2012, 13:39Om man inte klarar det på 20h så kanske man inte borde få starta?
Om man inte klarar det på 20h så kanske man inte borde få starta?
Quote from Funbeat user on 25 June 2012, 13:44Att lära sig att klä sig rätt är svårt tycker jag. Att logga väder, klädsel och om jag frös eller svettades på varje pass under ett par år har hjälpt mig och nu tycker jag att jag har hyfsad koll..
Att lära sig att klä sig rätt är svårt tycker jag. Att logga väder, klädsel och om jag frös eller svettades på varje pass under ett par år har hjälpt mig och nu tycker jag att jag har hyfsad koll..