Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelGrattis till alla Vätternrundecyk …
You need to log in to create posts and topics.

Nej, jag tycker inte det är ok att skräpa ner oavsett. Men jag ogillar hyckleri, och att sila mygg och svälja elefanter är för mig hyckleri.

Jag som trodde att det var en säkerhetsfråga.

Är jag en hycklare?

Kalle när cyklade du? Det där med att cykla i regn jo men visst funkar det. Men när man har allt för lång bit kvar och beskyllningen börjar bli för stor hur skall man göra då?
Min vänsterhand slutade att fungera strax efter Fagerhult så i Hjo gav jag upp

De började att regna när jag startade och höll väl på till efter Jönköping? Jag frös om händerna men med ett par långa handskar hade de nog gått bättre. På kroppen hade jag windstopper underställ cykeltröja armvärmare och tunn vindjacka. De krävs lite pan

Kalle - testa diskhandskar!
Jag fick detta tips i helgen och tipsaren hade haft torra och varma händer...

Diskhandskar? Vilket underbart tips 😀

Kan rent spontant säga att det nog var enklare att starta när det regna än när det kommer efter ca 4-5h är svårt att få med sig/ ha på sig kläder för att klara ett ev regn som skall komma.

Får se vad jag får för respons på mitt "öppna brev" till dom

htt

Bryta pga att man fryser låter inte som ett speciellt behaglgt alternativ. Hörde fler som stått och fryst rejält länge i väntan på bussen. Gjorde själv vätterndebut och småfrös lite då och då, men enda gången det var kallt ordentligt var när jag gick in i

Fick ett svar angående mitt mail till Vätternrundas VD. Vet inte riktigt vad jag skall säga om det dock...

Svar från Eva-Lena Frick (Vätternrundans VD)