Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 17:44Räknar också till fem fjärrkontroller och en rulle toapapper 🙂
Räknar också till fem fjärrkontroller och en rulle toapapper 🙂
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 17:46Korven på Östermalms ip, var den godaste jag har ätit på länge. (V)
Korven på Östermalms ip, var den godaste jag har ätit på länge. (V)
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 17:47Fick slita från första steget och hittade aldrig något skönt temp. Fruktansvärt jobbig dag, men i mål kom jag för 11:e gången i Stockholm
Fick slita från första steget och hittade aldrig något skönt temp. Fruktansvärt jobbig dag, men i mål kom jag för 11:e gången i Stockholm
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 18:53precis sådär är det, Christer, fast jag inhalerade min kexchoklad på plastgräset samtidigt som jag gjorde antydningar till stretching.
I dag har mest gått runt och myyyyst. Ätit en burgare i Kungsan med en kompis och hennes 3-åriga dotter. Lillpluttan va
precis sådär är det, Christer, fast jag inhalerade min kexchoklad på plastgräset samtidigt som jag gjorde antydningar till stretching.
I dag har mest gått runt och myyyyst. Ätit en burgare i Kungsan med en kompis och hennes 3-åriga dotter. Lillpluttan va
Quote from Jonas Täng on 31 May 2009, 19:09Jag lämnade bullarna, cola, kexchokladen och russinen till min sjuåring som nog kommer att uppskatta dessa mer än jag... Fast ölen satt fint till micromaten när jag masat mig hem. Vågade inte äta någon korv med bröd det kändes som om den skulle kunna komm
Jag lämnade bullarna, cola, kexchokladen och russinen till min sjuåring som nog kommer att uppskatta dessa mer än jag... Fast ölen satt fint till micromaten när jag masat mig hem. Vågade inte äta någon korv med bröd det kändes som om den skulle kunna komm
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 20:41Jag tog en 9,5km återställnings jogg i dag.
Cyklade gjorde jag ju i går kväll direkt efter målgång (6,5mil)
( fick visserligen vänta i 2 timmar på min cykelkompis)
Jag tog en 9,5km återställnings jogg i dag.
Cyklade gjorde jag ju i går kväll direkt efter målgång (6,5mil)
( fick visserligen vänta i 2 timmar på min cykelkompis)
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 21:46stort grattis till er alla
stort grattis till er alla
Quote from Lena Bjerlöw on 31 May 2009, 23:47Tack Maria! All peppning gjorde susen! Det var tungt, men ändå så roligt! Jag har redan anmält mig till nästa års Sthlm Marathon 🙂
Min sub4-satsning tar jag iaf med mig till Berlin. Där KAN det väl inte vara 25grader varmt på en morgonmarathon?www.ka
Tack Maria! All peppning gjorde susen! Det var tungt, men ändå så roligt! Jag har redan anmält mig till nästa års Sthlm Marathon 🙂
Min sub4-satsning tar jag iaf med mig till Berlin. Där KAN det väl inte vara 25grader varmt på en morgonmarathon?
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 12:52Nej blir det 25 grader på morgonen i Berlin så kommer jag lägga mig på marken och gråta i ren protest. Jag vill ha ett kallt marathon 😛
Men annars tack Maria! =)
Nej blir det 25 grader på morgonen i Berlin så kommer jag lägga mig på marken och gråta i ren protest. Jag vill ha ett kallt marathon 😛
Men annars tack Maria! =)
Quote from Therese Linner on 2 June 2009, 12:58Till Berlin har jag beställt 15 grader och småmulet. Det hade jag i och för sig gjort till Stockholm också...(H)
Till Berlin har jag beställt 15 grader och småmulet. Det hade jag i och för sig gjort till Stockholm också...(H)