Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Räknar också till fem fjärrkontroller och en rulle toapapper 🙂

Korven på Östermalms ip, var den godaste jag har ätit på länge. (V)

Fick slita från första steget och hittade aldrig något skönt temp. Fruktansvärt jobbig dag, men i mål kom jag för 11:e gången i Stockholm

precis sådär är det, Christer, fast jag inhalerade min kexchoklad på plastgräset samtidigt som jag gjorde antydningar till stretching.

I dag har mest gått runt och myyyyst. Ätit en burgare i Kungsan med en kompis och hennes 3-åriga dotter. Lillpluttan va

Jag lämnade bullarna, cola, kexchokladen och russinen till min sjuåring som nog kommer att uppskatta dessa mer än jag... Fast ölen satt fint till micromaten när jag masat mig hem. Vågade inte äta någon korv med bröd det kändes som om den skulle kunna komm

Jag tog en 9,5km återställnings jogg i dag.
Cyklade gjorde jag ju i går kväll direkt efter målgång (6,5mil)
( fick visserligen vänta i 2 timmar på min cykelkompis)

stort grattis till er alla

Tack Maria! All peppning gjorde susen! Det var tungt, men ändå så roligt! Jag har redan anmält mig till nästa års Sthlm Marathon 🙂
Min sub4-satsning tar jag iaf med mig till Berlin. Där KAN det väl inte vara 25grader varmt på en morgonmarathon?

http://www.ka

Nej blir det 25 grader på morgonen i Berlin så kommer jag lägga mig på marken och gråta i ren protest. Jag vill ha ett kallt marathon 😛

Men annars tack Maria! =)

Till Berlin har jag beställt 15 grader och småmulet. Det hade jag i och för sig gjort till Stockholm också...(H)