Quote from Guest on 5 September 2011, 21:45hoj, hoj! Någon som skulle vilja dela med sig av sina kunskaper i hur man kör partempo? Ok, tempoposition och tempocykel, två personer men sen då? Tempolopp brukar ju vara korta så jag antar att man i många partempolopp kör med väldigt hög puls och växlar
hoj, hoj! Någon som skulle vilja dela med sig av sina kunskaper i hur man kör partempo? Ok, tempoposition och tempocykel, två personer men sen då? Tempolopp brukar ju vara korta så jag antar att man i många partempolopp kör med väldigt hög puls och växlar
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 21:55Inte för att jag kan ge dig några tips om partempo men kul att se att du inte har gett upp cyklingen som en del PBP-cyklister 😉
Inte för att jag kan ge dig några tips om partempo men kul att se att du inte har gett upp cyklingen som en del PBP-cyklister 😉
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 21:58😀
😀
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 23:31Jag har sett både Jan-Olov J och Bengt S ute på cykel efter PBP!
(t+)
Jag har sett både Jan-Olov J och Bengt S ute på cykel efter PBP!
(t+)
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 06:33Jag tycker på något sätt att ni undviker själva topicen för tråden...
Jag tycker på något sätt att ni undviker själva topicen för tråden...
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 06:57En länk till jippot kan underlätta
En länk till jippot kan underlätta
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 07:30Well det var inte Ride of Hope 12-timmars som var speciellt utan hur man cyklar partempo generellt, men visst, det kanske underlättar lite. Det står inte så mycket på deras hemsida än: http://www.barncancerfonden.se/Ride-of-hope/Loppet/12timmars/ men som
Well det var inte Ride of Hope 12-timmars som var speciellt utan hur man cyklar partempo generellt, men visst, det kanske underlättar lite. Det står inte så mycket på deras hemsida än: http://www.barncancerfonden.se/Ride-of-hope/Loppet/12timmars/ men som
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 07:42Det är inställt så du slipper.
Annars kör man på skift med tanke på deltagarnas styrkor o svagheter.
Kör du med Fabbe så gäller det att du håller hjul och med ditt barn att du håller igen.
Det är inställt så du slipper.
Annars kör man på skift med tanke på deltagarnas styrkor o svagheter.
Kör du med Fabbe så gäller det att du håller hjul och med ditt barn att du håller igen.
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 07:59Jo, jag vet, det blev inställt 2011 men de planerar att arrangera det nästa år istället.
"Annars kör man på skift med tanke på deltagarnas styrkor o svagheter."
Aha, bra tips. Precis som jag och Creutz körde Bjäre runt: jag nedför och han uppför. 😀"Kö
Jo, jag vet, det blev inställt 2011 men de planerar att arrangera det nästa år istället.
"Annars kör man på skift med tanke på deltagarnas styrkor o svagheter."
Aha, bra tips. Precis som jag och Creutz körde Bjäre runt: jag nedför och han uppför. 😀
"Kö
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 08:17Det gäller väl att träna ihop rätt mycket så man kan hålla bäst fart utan att dra på sig så mycket mjölksyra att man inte återhämtar sig. Ska ni köra 12-timmar e dylikt blir det nog ganska långa förningar
Det gäller väl att träna ihop rätt mycket så man kan hålla bäst fart utan att dra på sig så mycket mjölksyra att man inte återhämtar sig. Ska ni köra 12-timmar e dylikt blir det nog ganska långa förningar