Quote from Charlotte Skoglund on 6 September 2011, 18:04på Fleshen förra året drog vi mellan 5-20min beroende på styrkan för stunden hos den som drog och även den styrkan hos den för tillfället "svagaste" personen...lätt att känna sig stark och då samtidigt dra sönder de övriga som man hojjar med. Bättre att d
på Fleshen förra året drog vi mellan 5-20min beroende på styrkan för stunden hos den som drog och även den styrkan hos den för tillfället "svagaste" personen...lätt att känna sig stark och då samtidigt dra sönder de övriga som man hojjar med. Bättre att d
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 12:39Kalle:
Ja, du har säkert rätt, men jag har svårt att acceptera det, det borde gå att vara mer organiserad och mer effektiv. Att ligga och dra så ojämnt länge som 5-20 min beroende på vem som är starkast för stunden tycker jag tyder på att gruppen från bö
Kalle:
Ja, du har säkert rätt, men jag har svårt att acceptera det, det borde gå att vara mer organiserad och mer effektiv. Att ligga och dra så ojämnt länge som 5-20 min beroende på vem som är starkast för stunden tycker jag tyder på att gruppen från bö
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 19:17och jag som trodde att man körde en i taget, typ som en stafett där man får byta hur ofta man vill #)
Har läst något om någon sådan tävling också nånstans har jag för mig.. Har det något annat namn? Eller kanske det bara är nåt jag drömt?
och jag som trodde att man körde en i taget, typ som en stafett där man får byta hur ofta man vill #)
Har läst något om någon sådan tävling också nånstans har jag för mig.. Har det något annat namn? Eller kanske det bara är nåt jag drömt?
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 20:30Petter, du menar Ride of Hopes 12-timmars? Bra fråga för det framgår faktiskt inte...
Petter, du menar Ride of Hopes 12-timmars? Bra fråga för det framgår faktiskt inte...
Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 23:00Nu har jag hunnit fundera lite. Om det vore optimalt att ligga och vila en (lång) stund bakom för att sedan växla skulle ju alla som kör tempo ensamma göra just så: köra hårt en stund för att sedan vila. Därefter trycka på för att sedan ta det lugnt. Vi k
Nu har jag hunnit fundera lite. Om det vore optimalt att ligga och vila en (lång) stund bakom för att sedan växla skulle ju alla som kör tempo ensamma göra just så: köra hårt en stund för att sedan vila. Därefter trycka på för att sedan ta det lugnt. Vi k
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 00:52är det tillåtet med tandemcykel? I så fall hade det varit kul att ställa up med något liknande den här:
BILD http://www.bikeforest.com/m5_carbon_tandem.jpg
är det tillåtet med tandemcykel? I så fall hade det varit kul att ställa up med något liknande den här:
BILD http://www.bikeforest.com/m5_carbon_tandem.jpg
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 08:08Jag håller med dig Raymond, sedan får man anpassa det hela efter hur olika starka vi är och varandras svackor efter hand (så som Kalle beskrivit). Tror också det är bra om vi som ska köra hunnit träna så mycket som möjligt tillsammans så att växlingarna b
Jag håller med dig Raymond, sedan får man anpassa det hela efter hur olika starka vi är och varandras svackor efter hand (så som Kalle beskrivit). Tror också det är bra om vi som ska köra hunnit träna så mycket som möjligt tillsammans så att växlingarna b