Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 10:43På cykeldelen ska det gå att pinna runt på fem timmar.
På cykeldelen ska det gå att pinna runt på fem timmar.
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 10:59Ja, det går fint att pinna runt på ca 5 timmar, haken är att man ska känna sig pigg efteråt. Jag klarade detta och låg på 400-600 km cykling i veckan från påsk till augusti, varav iallafall 2 pass var kring 100km eller längre.
Glöm heller inte att gruppt
Ja, det går fint att pinna runt på ca 5 timmar, haken är att man ska känna sig pigg efteråt. Jag klarade detta och låg på 400-600 km cykling i veckan från påsk till augusti, varav iallafall 2 pass var kring 100km eller längre.
Glöm heller inte att gruppt
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 11:0640-60 mil i veckan låter mycket ändå, jag har snittat 20 mil/v i år och det har funkat rätt ok. Vind på näsan räknar jag med att få under nästan alla pass - vi triatleter är ju som bekant as-sociala. Eller hur det nu var.
Edit konstaterar dock att du är
40-60 mil i veckan låter mycket ändå, jag har snittat 20 mil/v i år och det har funkat rätt ok. Vind på näsan räknar jag med att få under nästan alla pass - vi triatleter är ju som bekant as-sociala. Eller hur det nu var.
Edit konstaterar dock att du är
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 11:08Haha, as-sociala var ordet!
Ville bara kolla, blir lite provocerad av folk som tränar triathlon genom att köra varje långpass tillsammans med kompisar. Man måste lära sig tycka om den ensamma kampen, annars går det inte!
Haha, as-sociala var ordet!
Ville bara kolla, blir lite provocerad av folk som tränar triathlon genom att köra varje långpass tillsammans med kompisar. Man måste lära sig tycka om den ensamma kampen, annars går det inte!
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 11:10Mm. Ensam kamp var ordet. Även om jag inte cyklar långt så är sista milen hem alltsomoftast en enda lång raksträcka rätt in i den sydvästliga kuling som alltid tycks blåsa så här års...
Mm. Ensam kamp var ordet. Även om jag inte cyklar långt så är sista milen hem alltsomoftast en enda lång raksträcka rätt in i den sydvästliga kuling som alltid tycks blåsa så här års...
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 11:16Jo, jag kände en väldigt stor trygghet under cyklingen som tillät mig att köra sub5 på ett kontrollerat sätt. Det gjorde att det mesta av löpningen kändes ganska lätt (även om vi triathleter ofta har en något skruvad definition av "lätt"). Om man sen behö
Jo, jag kände en väldigt stor trygghet under cyklingen som tillät mig att köra sub5 på ett kontrollerat sätt. Det gjorde att det mesta av löpningen kändes ganska lätt (även om vi triathleter ofta har en något skruvad definition av "lätt"). Om man sen behö
Quote from Håkan Öhling on 21 September 2010, 11:28Man ska inte underskatta värdet av en social runda även om man kan smyga lite på någons bakhjul. Bättre att köra fler och längre rundor tillsammans med mindre mental insats, tycker jag. Detta sagt även om jag själv gärna kör några 18-mils rundor solo bar
Man ska inte underskatta värdet av en social runda även om man kan smyga lite på någons bakhjul. Bättre att köra fler och längre rundor tillsammans med mindre mental insats, tycker jag. Detta sagt även om jag själv gärna kör några 18-mils rundor solo bar
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 14:18Ser bra ut det där Robert! En sak jag tänkte på bara. Periodisering! Du säger att detta program är grundträning, då kan det vara idé att dra ner intensiteten något, ser nämligen ett gäng tröskelpass, dessa kan med fördel sparas. Dra ner intensiteten till
Ser bra ut det där Robert! En sak jag tänkte på bara. Periodisering! Du säger att detta program är grundträning, då kan det vara idé att dra ner intensiteten något, ser nämligen ett gäng tröskelpass, dessa kan med fördel sparas. Dra ner intensiteten till
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 18:28Jag hjälper dig gärna med träningsupplägg, tips och trix för att du ska få bättre kläm på och bättre resultat med din träning. Hör isf av dig till linda@lindaeriksson.com
Annars: Lycka till!
Jag hjälper dig gärna med träningsupplägg, tips och trix för att du ska få bättre kläm på och bättre resultat med din träning. Hör isf av dig till linda@lindaeriksson.com
Annars: Lycka till!
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 18:29Vad kostar det?
Vad kostar det?