Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jo LingLing, det går att ändra (om man kommer ihåg/tänker på det) och jag har inte märkt nån negativ effekt av det.

"Jag tycker det är lite kul att se att så fort någon vill göra något så kommer det massor av förslag på work-arounds."

Jag är helt på din sida, Christer! Jag bara undrade om den funktionaliteten med fritext-fält som du eftersträvade inte redan fanns till

Christer, är du inte själv ganska bra på att föreslå work-arounds mot de förslag som dyker upp här (edit: i den här gruppen? 🙂

Tack CS, jo jag tor jag ändrat någon gång (för det mesta så glömmer jag ens tänka på det, och därmed att diverse lopp försvinner ur min statistik), men jag var osäker på om man t ex försvann ur diskussionen om man lyckas ändra en tävling från "Längdskidor

Detta har varit uppe så många gånger förut och jag kan bara hålla med. Jag har varit här ungefär lika länge som Christer och är trött på att behöva slänga över allt i excel så fort jag vill se nåt vettigt.

Pretty please Olle!

Jag har också hängt här sen 2006 och kan bara instämma i det Christer skriver! Mer funbeat åt folket =)

Och jag tycker att Olle gör ett fantastiskt jobb med funbeat och hoppas han ordnar detta.

Heja Olle 😀 😀 😀

Bra synpunkter Christer. Just bristen på vettig uppföljning gör att jag inte flyttat hit min träningsdagbok.

Ord, ja och amen. Känner mig extremt gnatig och gnällig som också för upp detta gång på gång men nån gång borde det vara dags att prioritera de son efterfrågar något att *göra* med all den data man knökar in i det svarta hål som heter funbeat före nya met

Ja, hela idén med att föra träningsdagbok är för att kunna följa upp träningen på ett bra sätt. Gör man inte det så kan det lika gärna vara.