Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

jag har försökt lite med att exportera excel, så i från mina styketränings pass kan jag nu se 60 repetitioner på 45 minuter på en rad, vet inte riktigt hur jag ska utvärdera det, ska man försöka skriva ett VB makro som loggar in på FB letar upp datumet i

ATt försöka följa och utvärdera sin styrketräning här på funbeat är inget roligt alls. Jag ser inte ens en hyfsad workaround i närheten.

Jag rekommenderar styrketränande människor andra sidor för detta, vilket är väldigt synd.

Ang önskemål om >365 dagar:

I samtliga träningsflikar (kalender, diagram, lista) så går det att välja valfri tisdperiod mha start- & slutdatum via valet "(Ange datum...)"

Jag kan t ex plocka fram min statistik & summeringar för 2008-2011.

Prova att göra det i kalendern!

...dublett

Okej - kalendern är begränsad till 365 dagar.
Men två av tre flikar med fungerande flerårsstatistik räcker för mig 🙂

En banal grej som jag just saknade på temat är att kunna exportera vald lista av träningspass till "Excel"-format (då gärna ett rent CSV-format som är avsevärt lättare att hantera än MS Excels egenpåhittade nästan-HTML-format).

Det är så elementärt och e

Fast man kan fortfarande inte leka med styrketräningen för den kommer inte med i exporten.

Dumbell . se börjar rikta sig alltmer mot konditionssportare i och med sin löparapp och deras idé med träningsformer som man själv kan skapa är tilltalande. Som de

Lite rädd för att sponsorerna ser mest till antalet medlemmar och aktiviteten på funbeat som helhet. Alltså är det mer intressant för Olle att skapa nya appar och mer fantasifulla sätt att mata in data än att prioritera den trogna lilla klicken som är int

"Lite rädd för att sponsorerna ser mest till antalet medlemmar och aktiviteten på funbeat som helhet.

...

Så tyvärr - jag lutar mer och mer åt att köpa Sporttracks och sluta använda fb rakt av."

Så... Om alla gör som du och lämnar FB för att man hitt