Quote from Guest on 3 October 2010, 13:16Jag undrar vart man kan springa på grusunderlag...eller tja..allt förutom asfalt..i Stockholm. Är nyligen inflyttad och har bara sprungit på asfalt på Södermalm ett tag samt den lilla grusväg som finns mot tantolunden. Dock börjar det bli lite tråkigt nu
Jag undrar vart man kan springa på grusunderlag...eller tja..allt förutom asfalt..i Stockholm. Är nyligen inflyttad och har bara sprungit på asfalt på Södermalm ett tag samt den lilla grusväg som finns mot tantolunden. Dock börjar det bli lite tråkigt nu
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 13:26Lidingö? Motionspåren är som stampat jordgolv! (L)
Lidingö? Motionspåren är som stampat jordgolv! (L)
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 13:40Lilljanssonskogen ute på djurgården.
Söderut har du motionsspåret i Björkhagen/Kärrtorp, Hellasgården eller varför inte nackaresevatet via sörmlandsleden.
Nordost har du roslagsleden som startar i Danderryd och går mot Täby/Norrtälje
Lite nordväst ha
Lilljanssonskogen ute på djurgården.
Söderut har du motionsspåret i Björkhagen/Kärrtorp, Hellasgården eller varför inte nackaresevatet via sörmlandsleden.
Nordost har du roslagsleden som startar i Danderryd och går mot Täby/Norrtälje
Lite nordväst ha
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 13:49Från Liljeholmen längs Mälaren mot Bredäng, Skärholmen och Vårby är det mestadels grus (bara asfalt genom mälarhöjden) och, som en bonus, dessutom ganska vackert.
Från Liljeholmen längs Mälaren mot Bredäng, Skärholmen och Vårby är det mestadels grus (bara asfalt genom mälarhöjden) och, som en bonus, dessutom ganska vackert.
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 13:52tack för alla bra tips! 🙂
tack för alla bra tips! 🙂
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 14:26Hela Järva!
Hela Järva!
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 14:38Över liljeholmsbron, trekanten vinterviken och tillbaka, vackert. Bara asfalt över liljeholmsbron till trekanten. Resten grus/stigar.
Över liljeholmsbron, trekanten vinterviken och tillbaka, vackert. Bara asfalt över liljeholmsbron till trekanten. Resten grus/stigar.
Quote from Elias Engqvist on 3 October 2010, 16:57Eller vänster efter Liljeholmsbron och utmed vattnet bort till skanstull, över bron och tillbaka längs vattnet och tanto!
Eller vänster efter Liljeholmsbron och utmed vattnet bort till skanstull, över bron och tillbaka längs vattnet och tanto!
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 19:00Långholmen har många fina stigar att springa på. Bitvis härligt backigt också. 🙂
Långholmen har många fina stigar att springa på. Bitvis härligt backigt också. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 21:20Den väg Christer beskriver är en av mina favoriter. Då kan man starta direkt när man kommer utanför dörren. Annars brukar jag ta mig till hellas eller hammarbyhöjden. Rogers bergstävling kan också rekommenderas om man vill ha en riktig genomkörare.
Den väg Christer beskriver är en av mina favoriter. Då kan man starta direkt när man kommer utanför dörren. Annars brukar jag ta mig till hellas eller hammarbyhöjden. Rogers bergstävling kan också rekommenderas om man vill ha en riktig genomkörare.