Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 21:49Ja, jag ska nog testa den vägen från Liljeholmen till Skanstull, gillar att springa längs med vattnet, vilket man med fördel kan göra här i sthlm. Vad är rogers bergstävling för något?
Ja, jag ska nog testa den vägen från Liljeholmen till Skanstull, gillar att springa längs med vattnet, vilket man med fördel kan göra här i sthlm. Vad är rogers bergstävling för något?
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 21:54Rogers bergstävling:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=847224
Rogers bergstävling:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=847224
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 22:04det verkar kul! tack för tipset, ska genast skriva in det i almenackan 🙂
det verkar kul! tack för tipset, ska genast skriva in det i almenackan 🙂
Quote from Funbeat user on 6 October 2010, 19:47Trådlyft!
Vad sägs om Brunnsviken runt? Det är inte 100% grus men väl två tredjedelar.Känns 12+ km för långt kan man ju bara lalla runt på dom olika stigarna i Hagaparken.
Trådlyft!
Vad sägs om Brunnsviken runt? Det är inte 100% grus men väl två tredjedelar.
Känns 12+ km för långt kan man ju bara lalla runt på dom olika stigarna i Hagaparken.
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 07:50Spring i Nackareservatet! Underbara spår och stigar där 🙂
Spring i Nackareservatet! Underbara spår och stigar där 🙂
Quote from Elias Engqvist on 7 October 2010, 08:09Djurgården eller norra Djurgården !
Djurgården eller norra Djurgården !
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 20:15Nej 12+km är inte för långt, tvärtom så behöver jag långa streckor då jag har en dröm att springa marathon till våren om jag är kvar i sthlm. Dock lite problem med knäna nu så vila denna vecka från löpningen och sen blir det grus som gäller. Har bara kört
Nej 12+km är inte för långt, tvärtom så behöver jag långa streckor då jag har en dröm att springa marathon till våren om jag är kvar i sthlm. Dock lite problem med knäna nu så vila denna vecka från löpningen och sen blir det grus som gäller. Har bara kört
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 22:32Västra järvafältet. Miltals med grusvägar och varierande terräng med stigar allt efter smak och tycke. Inte mycket folk ute och ganska bra med ställen att parkera på. Själv brukar jag utgå från Kallhäll då jag bor här 🙂
Västra järvafältet. Miltals med grusvägar och varierande terräng med stigar allt efter smak och tycke. Inte mycket folk ute och ganska bra med ställen att parkera på. Själv brukar jag utgå från Kallhäll då jag bor här 🙂