Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 14:04Josefin kör helikopter med grabbarna.
Josefin kör helikopter med grabbarna.
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 21:32Här mitt i Sverige finns det hyggligt med grusväg.
Jag har kört helikoptern.
Här mitt i Sverige finns det hyggligt med grusväg.
Jag har kört helikoptern.
Quote from j sollerman on 24 April 2008, 21:34Jag vill också ha en helikopter
Jag vill också ha en helikopter
Quote from j sollerman on 24 April 2008, 21:38Fast sen kan man tolk de på ett annat sätt, sök på helikoptern på youtube..
Fast sen kan man tolk de på ett annat sätt, sök på helikoptern på youtube..
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 22:30Helikopter is the shit 😀
Helikopter is the shit 😀
Quote from j sollerman on 25 April 2008, 06:40Fast de kan vara en riktigt partydödare, beror på sällskapet 😉
Fast de kan vara en riktigt partydödare, beror på sällskapet 😉
Quote from Fredric Lagerström on 25 April 2008, 07:51Fast runt Göteborg, hur har vi det där? Finns det tips på bra, långa, slingrande grusvägar? 🙂
Fast runt Göteborg, hur har vi det där? Finns det tips på bra, långa, slingrande grusvägar? 🙂
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 10:03Man får som sagt lämna stadskärnan lite. Kollar man gula kartan får man ett hum - de flesta svarta vägarna är grus, de flesta röda är belagda. Finns verkligen inte mycket nära Göteborg; som Anders var ine på, runt Delsjöarna finns ju åttan och lite till.
Man får som sagt lämna stadskärnan lite. Kollar man gula kartan får man ett hum - de flesta svarta vägarna är grus, de flesta röda är belagda. Finns verkligen inte mycket nära Göteborg; som Anders var ine på, runt Delsjöarna finns ju åttan och lite till.
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 19:11Kalle: Då är det ett _tråkigt_ sällskap 😀
Kalle: Då är det ett _tråkigt_ sällskap 😀
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 21:20Annars kan man försöka följa Ginst-leden genom norra Halland. Där verkar nollan som planerat leden satsat på att få in så mycket grus som bara möjligt. Hur man kan lägga en cykelled på vägar som har grovt makadam (2-5 cm kantiga stenar, dvs krossten) på,
Annars kan man försöka följa Ginst-leden genom norra Halland. Där verkar nollan som planerat leden satsat på att få in så mycket grus som bara möjligt. Hur man kan lägga en cykelled på vägar som har grovt makadam (2-5 cm kantiga stenar, dvs krossten) på,