Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

+1 på Google+

har precis upptäckt funbeat via en kompis och tyckte det var bra då man måste vara betalande medlem i runkeeper för att få sammanställningar.

Men jag saknar verkligen att kunna höja volymen på coachen och hur ofta "coachas" man? runkeeper har jag var 5e

Önskemål till kommande versioner: Att mål, analys och de nya statistikfunktionerna syns även i appen. Och varför inte detta forum också? Vore toppen i så fall.
PS stort tack för ditt tålamod och engagemang i Funbeat Olle!

Om man väljer triathlon så borde man få upp enskilda val för varje gren så man inte registrerar cykeln på simningen och vice verca...

Håller med om Triathlon 🙂

önskemål: att funbeat appen får Ant+ stöd så man kan köra HRM, Kadensmätare och hastighetsmätare till den..

just nu så måste man ju lägga till alla dessa delar separat 🙂 tänk då skulle detta vara den enda datorn jag behöver.

en kanon app är det iaf.. m

Hej!

Är det någon mer än jag som har problem med appen? Den startar men avslutas genast.
Har testat att radera den och ladda ner igen utan resultat.

Joakim Åhs: För att det skulle fungera skulle iPhone behöva stödja ANT+ och sannolikheten att det sker är nog lika stor som att Apple byter ut iOS mot Android.

Gissar att Joakim Å är ute efter utveckling som ger stöd för en sån här:
http://www.wahoofitness.com/

Fredrik du har helt rätt.. skulle ju vara helt grymt.. samt ge prylegot en ny pryl att köpa.. 🙂

men framförallt så skulle det kunna göra att man direkt kan logga alla uppgifter in här utan att behöva gå till en dator och koppla in en ev garmin eller ann