Quote from Rasmus Olsson on 8 August 2011, 07:05Monopol? Hur kan du anse Apple har monopol på smarta telefoner när det finns massa tillverkare som gör Android, Blueberry och andra operativsystem?
Monopol? Hur kan du anse Apple har monopol på smarta telefoner när det finns massa tillverkare som gör Android, Blueberry och andra operativsystem?
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 23:14Ok monopol var fel ordval. Jag menar mer deras idé om att använd våra produkter och bara våra produkter annars funkar det inte eller blir krångligt och jobbigt. Tycker att deras fördelar inte överväger nackdelarna.
Ok monopol var fel ordval. Jag menar mer deras idé om att använd våra produkter och bara våra produkter annars funkar det inte eller blir krångligt och jobbigt. Tycker att deras fördelar inte överväger nackdelarna.
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 11:21Jag tackar för denna app den funkar riktigt bra!
Om jag får önska mig en funktion i kommande versioner så är det "tävla mot sig själv". Den funktionen finns i Endomondo Pro och är en otrolig pådrivare, Endomondo tycker jag har ganska dålig kvalité för öv
Jag tackar för denna app den funkar riktigt bra!
Om jag får önska mig en funktion i kommande versioner så är det "tävla mot sig själv". Den funktionen finns i Endomondo Pro och är en otrolig pådrivare, Endomondo tycker jag har ganska dålig kvalité för öv
Quote from Elias Engqvist on 9 August 2011, 13:55Franz: Jag förstår inte din inställning öht. Apple får väl sälja vad dom vill? Ingen tvingar väl dig att köpa deras produkter? Om någon vill köpa dom så är det väl deras sak?
Franz: Jag förstår inte din inställning öht. Apple får väl sälja vad dom vill? Ingen tvingar väl dig att köpa deras produkter? Om någon vill köpa dom så är det väl deras sak?
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 20:18Ja du Christer. Visst är det så att man får köpa vad man vill. Och ingen tvingar på varken dig eller mig en iPhone eller annat märke. Men jag får även ha en egen personlig åsikt.
JAG tycker att iPhone har blivit alltför synonymt med smartphone. För många
Ja du Christer. Visst är det så att man får köpa vad man vill. Och ingen tvingar på varken dig eller mig en iPhone eller annat märke. Men jag får även ha en egen personlig åsikt.
JAG tycker att iPhone har blivit alltför synonymt med smartphone. För många
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 20:35Nu är du ute o snurrar i dina jämförelser
Nu är du ute o snurrar i dina jämförelser
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 20:40Känner inga som blandar ihop iPhone och Android. Jag är rätt inne i Apple-mania med iPhone, iPod(s) och Mac. I löööves them 🙂
Men i många fall tycker jag att t.ex. htc är bättre.
Jag har tappat min mobbe i marken lite för många gånger för att kunna s
Känner inga som blandar ihop iPhone och Android. Jag är rätt inne i Apple-mania med iPhone, iPod(s) och Mac. I löööves them 🙂
Men i många fall tycker jag att t.ex. htc är bättre.
Jag har tappat min mobbe i marken lite för många gånger för att kunna s
Quote from ellen olsson on 9 August 2011, 20:43Om man ska jämföra något med Android och Symbian så är det iOS och inte iPhone...
Om man ska jämföra något med Android och Symbian så är det iOS och inte iPhone...
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 21:13David på vilket sätt tycker du att det snurras?
Fredrik korrekt visst är det självklart iOS och inte iPhone men då kanske inte alla vet vad som menas. Men eftersom vad jag vet bara är Appleprodukter som använder iOS så tyckte jag det blev tydligare att s
David på vilket sätt tycker du att det snurras?
Fredrik korrekt visst är det självklart iOS och inte iPhone men då kanske inte alla vet vad som menas. Men eftersom vad jag vet bara är Appleprodukter som använder iOS så tyckte jag det blev tydligare att s
Quote from Elias Engqvist on 9 August 2011, 21:16Vad jag egentligen triggades av var att du (Franz) började prata om att lägga ner iPhone och börja använda Android i en tråd där Olle presenterar nyheter i form av en iPhone-app!
Du kan väl starta en tråd i prat och förklara dina åsikter om iOS kontra An
Vad jag egentligen triggades av var att du (Franz) började prata om att lägga ner iPhone och börja använda Android i en tråd där Olle presenterar nyheter i form av en iPhone-app!
Du kan väl starta en tråd i prat och förklara dina åsikter om iOS kontra An