Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 08:03Både och 🙂 Den är bortplockad i väntan på uppgraderingen.
Både och 🙂 Den är bortplockad i väntan på uppgraderingen.
Quote from Funbeat user on 20 July 2011, 08:43Hej! Hur får jag fram dagens planerade träningspass i appen? Kan jag koppla min gps-inspelade runda till ett redan inplanerat pass?
Hej! Hur får jag fram dagens planerade träningspass i appen? Kan jag koppla min gps-inspelade runda till ett redan inplanerat pass?
Quote from Funbeat user on 20 July 2011, 12:56.
.
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 20:47Hur stor är möjligheten att nu så här i efterhand bli betatestare för androidversionen? Som det är nu använder jag Endomondo och sedan läser jag in filen i funbeat.... lite omständigt men det fungerar.
Dock skulle det vara riktigt bra att kunna ha ett pr
Hur stor är möjligheten att nu så här i efterhand bli betatestare för androidversionen? Som det är nu använder jag Endomondo och sedan läser jag in filen i funbeat.... lite omständigt men det fungerar.
Dock skulle det vara riktigt bra att kunna ha ett pr
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 08:54Och nu finns 2.0.2 i iTunes Store (t+)
Och nu finns 2.0.2 i iTunes Store (t+)
Quote from Urban Nilsson on 28 July 2011, 09:10Var, Peter? Hittar den inte i App Store.
Var, Peter? Hittar den inte i App Store.
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 09:28Det dröjer några timmar innan den syns överallt.
Jag uppmanar alla att uppgradera!
Det dröjer några timmar innan den syns överallt.
Jag uppmanar alla att uppgradera!
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 09:52Jag kan inte komma ihåg att jag fick en fråga att FunBeat ville använda GPS när jag installera den. Vilket gjorde att jag själv manuellt fick gå till settings och ställa in att FunBeat får använda GPS:en. Om man inte gör det så hänger sig Appen i söker ef
Jag kan inte komma ihåg att jag fick en fråga att FunBeat ville använda GPS när jag installera den. Vilket gjorde att jag själv manuellt fick gå till settings och ställa in att FunBeat får använda GPS:en. Om man inte gör det så hänger sig Appen i söker ef
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 10:38Det verkar som funktionen att titta på sin "route" inte finns kvar. Den var rätt buggig tidigare, har den tagits bort medvetet?
Det verkar som funktionen att titta på sin "route" inte finns kvar. Den var rätt buggig tidigare, har den tagits bort medvetet?
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 11:29Ja, den är tillfälligt borttagen då den var alldeles för långsam. Funktionen återkommer snart i bättre skepnad. Obs att man självklart fortfarande kan se rundorna här på webben.
Ja, den är tillfälligt borttagen då den var alldeles för långsam. Funktionen återkommer snart i bättre skepnad. Obs att man självklart fortfarande kan se rundorna här på webben.