Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 12:37skulle testa idag med en liten cykelrunda, mest för skoj skull.
Funkade bra att starta och den registrerade så fint. När jag stoppade för att sedan skriva en kommentar till passet så buggade hela skiten ur och allting försvann..
Nepp, än är man inte i nä
skulle testa idag med en liten cykelrunda, mest för skoj skull.
Funkade bra att starta och den registrerade så fint. När jag stoppade för att sedan skriva en kommentar till passet så buggade hela skiten ur och allting försvann..
Nepp, än är man inte i nä
Quote from Annika Andersson on 10 July 2011, 12:44Jag har testat flera gånger och det fungerar tills jag trycker på spara, då surrar "fånen" till och sedan är informationen borta. Hoppas det löser sig med kommande uppdatering.
Jag har testat flera gånger och det fungerar tills jag trycker på spara, då surrar "fånen" till och sedan är informationen borta. Hoppas det löser sig med kommande uppdatering.
Quote from Elias Engqvist on 10 July 2011, 13:05Det har funkat bra för mig! Ni kanske trycker för hårt?
😉
Det har funkat bra för mig! Ni kanske trycker för hårt?
😉
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 13:16Sprang en härlig runda på Kullaberg idag. Allt fungerade kanon men precis INNAN jag hann spara så kraschade appen o rundan försvann. Hann alltså inte redigera eller spara. Hade 2 foton med också.
Tänkte lämna med ovan detaljer, alltid bra för kodknackare
Sprang en härlig runda på Kullaberg idag. Allt fungerade kanon men precis INNAN jag hann spara så kraschade appen o rundan försvann. Hann alltså inte redigera eller spara. Hade 2 foton med också.
Tänkte lämna med ovan detaljer, alltid bra för kodknackare
Quote from Annika Andersson on 10 July 2011, 16:24Christer, jag är en väldigt "mjuk tjej", trycker aldrig hårt (H:), men jag ger mig till tåls till appen är uppdaterad, även om jag tycker det är konstigt att det fungerar så bra för en del och andra inte ens kan spara 🙁
Christer, jag är en väldigt "mjuk tjej", trycker aldrig hårt (H:), men jag ger mig till tåls till appen är uppdaterad, även om jag tycker det är konstigt att det fungerar så bra för en del och andra inte ens kan spara 🙁
Quote from Camilla Höög on 10 July 2011, 19:47Jag gjorde 3 tester idag av appen för att se hur den funkar. Den kraschade 2 gånger och jag såg ett mönster. De två gångerna den kraschade så hade jag tagit en bild. Den 3:e gången skippade jag att ta några bilder och då funkade allt galant och passet lad
Jag gjorde 3 tester idag av appen för att se hur den funkar. Den kraschade 2 gånger och jag såg ett mönster. De två gångerna den kraschade så hade jag tagit en bild. Den 3:e gången skippade jag att ta några bilder och då funkade allt galant och passet lad
Quote from Annika Andersson on 10 July 2011, 20:22Jim, jag förstår inte riktigt hur dsu menar 🙁
Jag har aldrig testat att ta bilder, startar bara appen och trycker på Spara när jag är klar och du surrar mobilen till och sedan är passet borta.
Jim, jag förstår inte riktigt hur dsu menar 🙁
Jag har aldrig testat att ta bilder, startar bara appen och trycker på Spara när jag är klar och du surrar mobilen till och sedan är passet borta.
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 21:34Fin uppdatering på appen!
Finns det någon Forum-läsare som funkar mot FB och iPhone.
Lite yxigt att köra Forumet via web-läsaren.
Fin uppdatering på appen!
Finns det någon Forum-läsare som funkar mot FB och iPhone.
Lite yxigt att köra Forumet via web-läsaren.
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 16:50Till er som har problem med appen:
Vi inväntar som bekant att Apple ska godkänna uppdateringen av appen som skickades till dem för ca 1 vecka sedan. Förhoppningsvis ska det lösa problemet.
Till övriga också:
Vill också passa på att bjuda in er till a
Till er som har problem med appen:
Vi inväntar som bekant att Apple ska godkänna uppdateringen av appen som skickades till dem för ca 1 vecka sedan. Förhoppningsvis ska det lösa problemet.
Till övriga också:
Vill också passa på att bjuda in er till a
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 21:36Letade efter appen nu precis på AppStore, men hittade inget. Är den bortplockad eller på väg att uppdateras?
Letade efter appen nu precis på AppStore, men hittade inget. Är den bortplockad eller på väg att uppdateras?