Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 22:48Tack Olle!
Tack Olle!
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 23:05Olle,
Kan du berätta om eller länka till info om algoritmen bakom distans/hastighets-mätningen?
Olle,
Kan du berätta om eller länka till info om algoritmen bakom distans/hastighets-mätningen?
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 10:54Jag har skrivit in (manuellt) tre stycken träningar i min iPhone men dessa syns inte på funbeat.se. Telefonen är uppkopplad med WiFi så detta borde inte vara något bekymmer.
När jag skrivit in mina träningar syntes bara det sista under "Mina träningar" me
Jag har skrivit in (manuellt) tre stycken träningar i min iPhone men dessa syns inte på funbeat.se. Telefonen är uppkopplad med WiFi så detta borde inte vara något bekymmer.
När jag skrivit in mina träningar syntes bara det sista under "Mina träningar" me
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 19:46Lyckas inte addera foton i appen. Väljer befintliga och jag kan se antalet jag valt, men när jag sparar kommer de inte med i passet...
Lyckas inte addera foton i appen. Väljer befintliga och jag kan se antalet jag valt, men när jag sparar kommer de inte med i passet...
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 23:57Kul med GPS-stöd....! En liten undring till de som vill ha stöd för iPad och W7... Har ni med er dessa under passen.....?
Kul med GPS-stöd....! En liten undring till de som vill ha stöd för iPad och W7... Har ni med er dessa under passen.....?
Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 12:23Fungerar klockrent 😀 (t+)
Fungerar klockrent 😀 (t+)
Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 22:25Stefan E: jag hade samma problem men löste det med gå in på inställningar (telefonens), platstjänter & aktivera Funbeat. Nu funkar det fint för mig.
Stefan E: jag hade samma problem men löste det med gå in på inställningar (telefonens), platstjänter & aktivera Funbeat. Nu funkar det fint för mig.
Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 23:59Mitt pass försvann. Jag fick lägga in det manuellt. Jag tror att jag har kommit på vad som är fel dock. Efter att jag hade sparat passet så gick jag in på det i redigeringsläge, när jag inte hade ändrat något så tryckte jag på "cancel" och då försvann hel
Mitt pass försvann. Jag fick lägga in det manuellt. Jag tror att jag har kommit på vad som är fel dock. Efter att jag hade sparat passet så gick jag in på det i redigeringsläge, när jag inte hade ändrat något så tryckte jag på "cancel" och då försvann hel
Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 07:06Daniel: båda dessa buggar kommer att vara lösta när apple godkänner uppdateringen som är skickad till AppStore.
Daniel: båda dessa buggar kommer att vara lösta när apple godkänner uppdateringen som är skickad till AppStore.
Quote from Funbeat user on 9 July 2011, 23:50Jag har problem med bilder jag lägger till i appen. Har mina tre senaste pass reggade sim promenader för att testa appen. Har lagt till 3-7 bilder per runda. Har fått göra om det två ggr i appen.
Först står det hur många bilder jag lagt till men efter nå
Jag har problem med bilder jag lägger till i appen. Har mina tre senaste pass reggade sim promenader för att testa appen. Har lagt till 3-7 bilder per runda. Har fått göra om det två ggr i appen.
Först står det hur många bilder jag lagt till men efter nå