Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Stefan, ja du får den ner till med ett minus uppe i vänster hörn. Klicka p å minustecknet så startas appen om

Kan ju tilläggas att man förstås inte ska behöva starta om appen på det här sättet. Vi kommer snabbt att släppa en ny version som ser till att nätverkstäckningen testas oftare - då bör man slippa det här problemet.

Själv bor jag så att nästan hela trapp

Tack för respons Olle! Jag har en 3G. Version 4.2.1. Hade gärna spärrat inkommande samtal i vilket fall som helst under träning, men det går inte så vitt jag förstår. Hur som helst en välkommen app! 🙂

Toppen Olle.
Lyckades dock av misstag radera rundan.
Efter att jag sparat den gick jag tillbaka in på rundan via "Redigera" och tillbaka ut med "Cancel. Då försvann rundan. Möjligen gjorde jag denna manöver innan rundan var syncad till weben. (Tror inte j

Funkade hur fint som helst på kort cykeltur till tåget (H)! Trevlig röst.

Superbra app men när jag ska spara lägger allt ner och jag förlorar rundan 🙁 Vore nice om man kunde synka med Storytel

I inställningarna fins något som heter filtering, vad är det?

Appen krashar ju tyvärr när man försöker öppna en runda. Den enda funktionen jag vill ha är notifikationer! Kanske något för nästa uppdatering. Lägga in pass det gör man på datorn eftersom Garmin klockan inte går att koppla till telefonen. Fixa nu till bu

Jag är ganska säker på att jag sparade min runda, men den finns inte ens i appen 🙁 Men kanske tryckte jag fel.
Ger det en ny chans i morgon

Filtreringen: Ibland levererar telefonens GPS väldigt konstiga värden (vilket alltså inte har med FunBeat-appen att göra). Filtreringsfunktionen är till för att ta bort GPS-värden med en nogrannhet som är väldigt låg.

Notifieringar: Vilken typ av notifie