Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag vill se när någon kommenterat ett tränings pass. Det som visas som olästa kommentarer på hemsidan. Få en pling i telefonen och en siffra vid Appen som visar om man har olästa kommentarer (som när man har olästa mejl).

Martin: Tackar. Vi kommer att peta in sådana notifieringar i en ganska snart kommande version.

Låter ju kanon! Tackar 🙂

Tack! Som jag har väntat på detta! Superbra jobbat Olle!

En sak bara. När jag ska redigera en runda, o raderar fälten i redigeringsrutan så släcker appen plötsligt ner helt.

Ett enkelt sätt att radera ett helt pass i appen önskas. Så enkelt som det är p

Radera pass: Passet kan raderas genom att klicka på "soptunnan" som visas när du redigerar passet (om det har skickats till servern).

Jag messar dig separat om det andra felet.

Finfin app! Precis en sån man längtat efter!

Jag lade in några bilder till ett pass, men jag kan inte se att de ligger kopplade till passet. Var hittar jag dem?

Allt funkar tills man trycker på spara och all information om rundan kommer upp. Därefter kraschar appen och all info försvinner.... Har testat flera ggr och samma fel uppträder varje gång.

Detta problemet är nu förmodligen lokaliserat och en ny version skickas till Apple nu ikväll - de brukar vara ganska snabba med godkännande av uppdateringar så det ska inte dröja många dagar innan fixen är på plats.

@Olle
Jag har en Htc Wildfire med Android 2.2.1 och är positiv till att hjälpa till att testa Androidappen om ni vill ha fler testare.

Jag är sugen ju (H:)

Running cloud: Kolla här: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1048927