Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 13:14Jag vill se när någon kommenterat ett tränings pass. Det som visas som olästa kommentarer på hemsidan. Få en pling i telefonen och en siffra vid Appen som visar om man har olästa kommentarer (som när man har olästa mejl).
Jag vill se när någon kommenterat ett tränings pass. Det som visas som olästa kommentarer på hemsidan. Få en pling i telefonen och en siffra vid Appen som visar om man har olästa kommentarer (som när man har olästa mejl).
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 13:26Martin: Tackar. Vi kommer att peta in sådana notifieringar i en ganska snart kommande version.
Martin: Tackar. Vi kommer att peta in sådana notifieringar i en ganska snart kommande version.
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 13:44Låter ju kanon! Tackar 🙂
Låter ju kanon! Tackar 🙂
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 15:35Tack! Som jag har väntat på detta! Superbra jobbat Olle!
En sak bara. När jag ska redigera en runda, o raderar fälten i redigeringsrutan så släcker appen plötsligt ner helt.
Ett enkelt sätt att radera ett helt pass i appen önskas. Så enkelt som det är p
Tack! Som jag har väntat på detta! Superbra jobbat Olle!
En sak bara. När jag ska redigera en runda, o raderar fälten i redigeringsrutan så släcker appen plötsligt ner helt.
Ett enkelt sätt att radera ett helt pass i appen önskas. Så enkelt som det är p
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 15:52Radera pass: Passet kan raderas genom att klicka på "soptunnan" som visas när du redigerar passet (om det har skickats till servern).
Jag messar dig separat om det andra felet.
Radera pass: Passet kan raderas genom att klicka på "soptunnan" som visas när du redigerar passet (om det har skickats till servern).
Jag messar dig separat om det andra felet.
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 16:21Finfin app! Precis en sån man längtat efter!
Jag lade in några bilder till ett pass, men jag kan inte se att de ligger kopplade till passet. Var hittar jag dem?
Finfin app! Precis en sån man längtat efter!
Jag lade in några bilder till ett pass, men jag kan inte se att de ligger kopplade till passet. Var hittar jag dem?
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 21:06Allt funkar tills man trycker på spara och all information om rundan kommer upp. Därefter kraschar appen och all info försvinner.... Har testat flera ggr och samma fel uppträder varje gång.
Allt funkar tills man trycker på spara och all information om rundan kommer upp. Därefter kraschar appen och all info försvinner.... Har testat flera ggr och samma fel uppträder varje gång.
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 21:31Detta problemet är nu förmodligen lokaliserat och en ny version skickas till Apple nu ikväll - de brukar vara ganska snabba med godkännande av uppdateringar så det ska inte dröja många dagar innan fixen är på plats.
Detta problemet är nu förmodligen lokaliserat och en ny version skickas till Apple nu ikväll - de brukar vara ganska snabba med godkännande av uppdateringar så det ska inte dröja många dagar innan fixen är på plats.
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 21:34@Olle
Jag har en Htc Wildfire med Android 2.2.1 och är positiv till att hjälpa till att testa Androidappen om ni vill ha fler testare.Jag är sugen ju (H:)
@Olle
Jag har en Htc Wildfire med Android 2.2.1 och är positiv till att hjälpa till att testa Androidappen om ni vill ha fler testare.
Jag är sugen ju (H:)
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 21:43Running cloud: Kolla här: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1048927
Running cloud: Kolla här: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1048927