Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ser grym ut. En kort fråga bara. Finns det möjlighet att dela på Facebook eller måste man göra valet via hemsidan. Hade varit kanon om man kunde trycka på en knapp direkt i telefon gällande om man vill dela eller ej.

Olle, tyvärr så var det inte så utan jag har manuellt lagt in passet. Om du tittar på det så ser du att det inte finns någon runda kopplad till inlägget. Jag har nu två rundor i appen och en på siten

Facebook: Passen delas om du har valt detta på hemsidan. Så småningom kommer vi att lägga till så att man kan välja för varje pass om det ska delas eller inte.

Camilla: Se mitt svar i din blogg.

Nu blev äntligen min bild uppdaterad med 🙂 Jag har haft olika på nätet och iPhone appen en tid. Tack för det!

Jag får inte heller att passen uppdateras på funbeatsidan, kan någon vänlig själ förklara varför..

Jag fick hjälp av Olle och nu kan ni se Stortallsrundan ibland rundorna 🙂
Om rundan bara syns i iPhone appen och inte på siten så gör ni så här:

1. Dubbelklicka på den runda knappen (sk Homeknappen)
2. Håll in Funbeatappen
3. Klicka på minustecknet uppe

Ursäkta men jag förstod inte ett dyft av instruktionen, om jag dubbelklickar på homeknappen, så får jag inte upp funbeat appen i nederdelen.. eller missförstod jag något?

hon menar att man ska starta om funbeatappen...

Nu minsann funkar det! Toppen! Tack!

Det funkar faktiskt att göra exakt som hon skrev även om det verkade lite obegripligt. Sen öppnade jag igen, och vips fanns passet på datorn också.