Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST!

Åh! Väntar med spänning på androidappen! 🙂

Verkar inte fungera på en gammal 3G. Hänger sig när man går in i inställningar och GPS-en startar inte. Vid startknappen står det att GPS-en söker och startaknappen blinkar hysteriskt (oklickbarI. GPS-ikonen vid klockan tänds aldrig. Får aldrig någon fråg

Nu tycker jag att Olle ska ha semester.

Bra, men lite tradigt om nån råkar ringa o du svarar, för då försvann all data! Ganska kasst! 🙁

Thomas: Appen klarar normalt av att man svarar - inspelningen ska fortsätta. Vilken telefon har du? 3G/3GS/4 och vilken version av iOS? (Man kan kolla upp detta under telefonens inställningar: Allmänt -> Om -> Version.

Testade appen och den fungerar jättebra förutom att hemsidan inte uppdateras utan nu ligger bara min träning i appen.

Camilla: Passet ligger i din kalender. Hamnade antagligen där strax efter du skrev ovanstående inlägg.

Så kul och vilken utveckling med sajten:-)..har provat den precis och det enda jag skulle vilja se i nuläget är att volymen till "Malin" ökar, detta då jag lyssnar på musik och då inte hör rösten samtidigt som musiken. Har provat Runkeeper pro och Nikes o

Mitt pass har fortfarande inte kommit in i kalendern 🙁